Oowww ik ben zo benieuwd naar de rest...vraag me heel erg af hoe t eruit zag toen ik op gold stond! Hahaha Of heeft er een fotograaf toevallig een foto gemaakt vanaf de zijkant van gold zijn buiging.. :p? Haha ik ben nieuwsgierigaagje. Haha
Ik heb wel een foto van dat je op Gold stond, vanavond weer verder met uitzoeken en bewerken, hoop dat de wedstrijd zondag op een leuke tijd valt dan heb ik de rest van de zondag om te bewerken
Ikke ook jaloers:p ik heb nu vrij tot 16u... dus ben er volop ingevloge:D
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-02-13 14:25
ik werk nu parttime (omdat ik niks anders kan vinden ) dus ben nu ook "vrij" Ben ook klaar nu, wil eigenlijk weer eens een portfolio-boek maken met al die knappe paarden
Jessietje
Geplaatst: 20-02-13 14:26
ik heb al 1 zulk een boek van 2009-2011, denk dat het komend jaar een boek wel zal vullen, voor 2012 loop ik achter:p
Aah vandaar! Ik zit volop in de studie en nu gewoon 42 urige stageweek dus ik kom tijd tekort voor werkelijk alles.. Nouja ik beloof er vanavond in ieder geval wat te plaatsen
Leuk Amanda en Jessietje, ik denk dat ik ook maar eens zoiets ga doen van mijn foto's, nog niet van de paarden want daar heb ik er nog te weinig van, wil ik wel gaan doen dit jaar, kan ik volgend jaar zien of ik vooruit ben gegaan.