Kasmir schreef:Wat voor lens heb je? Ik heb het een keer gehad met mijn Sigma 70-200 F2.8 die stopte er ook mee toen ik naar buiten de kou in stapte..
Ja ik heb ook de Sigma, deed het bij jou 1 keer of telkens als het hem te koud werd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muurp schreef:xx_Kelly_xx schreef:Oké, als baasje vond ik hem erg vervelend omdat ik weet dat die normaliter gewoon goed onder appel staat, maar dat vond ik vandaag een beetje tegenvallen.
Da's altijd hoor, maarja.. Wat wil je ook met een jonge hond in een vreemde omgeving met heel veel honden om hem heen?
xx_Kelly_xx schreef:Oké, als baasje vond ik hem erg vervelend omdat ik weet dat die normaliter gewoon goed onder appel staat, maar dat vond ik vandaag een beetje tegenvallen.
showteam schreef:Kasmir schreef:Wat voor lens heb je? Ik heb het een keer gehad met mijn Sigma 70-200 F2.8 die stopte er ook mee toen ik naar buiten de kou in stapte..
Ja ik heb ook de Sigma, deed het bij jou 1 keer of telkens als het hem te koud werd?
DesireeK schreef:Jeetje wat kletsen jullie veel zeg hahahaha..
Top dat de lens het weer doet Showteam..
Tessa was zeker top.. Het was wel even zoeken naar het knopje bek dicht maar uiteindelijk deed ze toch heel erg goed
Ik vond alle honden trouwens heel leuk.. helaas heb ik van Reno ? geen portretfoto's..
Rich: Ze zeggen altijd: Wie zijn neus schend, schend zijn aangezicht.. ik hoop dat je er geen litteken aan over houd..
Bagheera_206 schreef:showteam schreef:Mn lens is een beetje ontdooid en hij doet het weereen hele opluchting
Bedankt allemaal! Ik vond het gezellig![]()
Beterschap met je neusje Richard!
(ik heb nu al 5x op verzenden gedrukt ik kom er maar niet tussen
Gelukkig doet je lens het weer.Dan was het toch de kou.
Vreemd dat die van Jill wel gewoon nog werkte.