Ben indd HEEEEEEEL intens blij dat het niet een kapotte videokaart is ofzo.. Ben lekker bezig, alweer 2 honden van de vorige meeting af, dus hopelijk morgen verder met deze
Stomme kabels. Ik zit hier met een laptop met kapotte scharnieren waardoor de draadjes ook el beschadugd zijn, heb hem nu dus op een vaste plek staan op mn bureau, maar als ik dan even tegen mn bureau aan bots is of het beeld weg of van die kleurenstrepen ed.
Ik ben geloof ik deze van Ravi vergeten toe te voegen bij de foto's, net nu ik uitgelogd ben.
Ik wil wel een dagje ruilen hoor, denk dat dat best lekker rustig is in vergelijking tot een puberende Gizmo Monster heeft de stinksloot alvast van dichtbij bekeken vandaag, dacht dat ik daar wel blij mee was nu ik de hele ochtend schoon had lopen maken..
Ze zijn erg leuk geworden, dank je. En ook zo veel!
Saskiaa_
Geplaatst: 20-02-13 18:56
Ik vertoon wat school ontwijkend gedrag en heb nog even wat omslagfoto's voor op Facebook gemaakt. Zag er hier en daar al een voorbij komen, maar daar zijn de foto's eigenlijk net te klein voor. Nu zijn ze op maat gemaakt. Staat gewoon in het mapje! En er staan nog wat overzichtsfoto's tussen. Vooral een aantal sexy foto's van Carmen.
Wow leuke foto's Saskia! Saved the best for last hahahahhaa super bedankt! Mooie foto's geworden zeg!! En ook zo veel inderdaad! Thnx! Ik vind alle modellen wel IETS hebben
Ik heb ze bewerkt op de volgorde van het op de foto zetten (je moet toch wat kiezen. ). In ieder geval mijn favoriet voor het laatst bewaard. Mán wat zou ik ook graag zo'n hond willen.
Ohhh en ik weet niet of het aan mij ligt, maar de omslagfoto op picturepush van Ravi is Rango en die van Rango is Rango. Dezelfde dus
Saskiaa_
Geplaatst: 20-02-13 20:39
Mijn ouders willen er ook wel heel graag een, maar we hebben nu nog 2 labradors. Als er eentje niet meer is, is er best wel een kans dat er een Rhodesian komt. Mama gaat thuis werken, dus dan is er ook wat meer tijd voor.
Oh, ik zal even kijken naar die omslagfoto's dan! Goed dat je het zegt! Edit: Veranderd!
Oeh leuk hoor! Wij willen heeeeel misschien een keer een nestje met Kira, dan hoor je het wel Weet je wat ook grappig is? Mijn collega, kent jou en je moeder Maar das een beetje offtopic.