Ik ben nog steeds druk bezig ook met uitzoeken ed. moeilijk om keuzes te maken haha.
Nos Feratu
geshahquille
Geplaatst: 19-05-13 14:08
Des te langer het duurt des te meer we er van verwachten he . Nee hoor het blijft harstike leuk en dan maak ik van de herfst of zo gewoon weer een nieuw topic altijd leuk toch?
Ik heb de laatste foto's van Ravanika en Anneteska op Facebook gezet. Dan ben ik klaar met de foto's van deze meeting. Ik moet ze alleen nog doormailen aan de eigenaren.
Astor
Geplaatst: 22-05-13 15:22
Elmar's Florence staat online. Ik ben nu klaar met alle foto's
Zal ik iets heel stoms zeggen.. Wij zag pas toen we de foto's kregen dat we het borsttuig niet om hadden gedaan.. Achteraf beter aangezien de duik van floor en het er snel niet meer uit had gezien omdat het dan verzopen was.. maar toch maar door alle haast en happening hadden we daar helemaal niet op gelet gevalletjes oeps..
ik durf niet te zeggen van wie ik nou over de mail heb gehad of niet maar ik heb in ieder geval van 11 fotograven wel foto,s binnen en van twee volgens mij nog helemaal niks gezien ook niet bij de anderen paarden klopt dit een beetje?
Ik heb al meerdere keren gezegd dat het klopt dat jullie mijn foto's nog niet hebben. Ook op de fb pagina. Het loopt privé allemaal even anders als ik had gepland. Opeens ook de sleutel van m'n huis eerder gekregen Mn moeder was opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb volgende maand vakantie dan kan ik rustig aan de foto's gaan doen. Maar eerder gaat me niet lukken. Ik ben er normaal echt niet van om mensen zo lang te laten wachten maar heb in deze nu even geen keus.
geshahquille
Geplaatst: 26-05-13 09:21
Ik meld het alleen even als bevesteging zodat ik zeker weet dat ik geen mail of iets dergelijks heb gemist bokt naam of face book fotograaf naam zijn toch verschilend van elkaar dus dan weet je soms even niet wie wie is .
__Nicky
Geplaatst: 28-05-13 21:49
Doen hier nog mensen mee met de AVS wedstrijd 23 juni? Zag dat er 2 mee hadden gedaan met die in april en mei?