weet ik niet , het word gewoon opeens heel vaag, maar niet bij origineel gelukkig, maarja hopelijk gaat het nog beter lukken, die van bas zijn niet helemaal goed gegaan Ga nu eerst proberen op te lossen en dan komt Muddy eraan!
Ik heb echt even geen behoefte om foto's te bewerken, en het moet ook voor mij leuk blijven. Als ik 't nu ga doen, ga ik 't toch alleen maar afraffelen, en dat moeten we niet hebben.
Foto's van mij komen er dus aan, misschien aankomende week (maar heb 't erg druk)..
Losfoto's van Muddy (draadjes worden bij nabestellingen weggewerkt, geldt ook voor de nog komende paarden, want ik ben daar niet zo'n ster in en het kost me dus echt super veel tijd om dat netjes weg te werken). http://fotomeetingzeegse.picturepush.co ... rafie.html
Hier ook stil geweest vanaf mijn kant, was iemand overleden, ben ziek geweest, was jarig. Dus lekker druk. Ga er binnenkort weer verder mee aan de slag!
Heeft iemand trouwens nog een foto van mij die fotografeert ?
Muds
Geplaatst: 17-11-12 21:37
Drukke tijd gehad dus, Kailey.. Ben benieuwd naar de rest van de foto's
Van hoeveel mensen staan er nu nog foto's op de planning voor bewerken, ongeveer? Ik wil graag foto's gaan bestellen maar vind het leuk om dan eerst alle uiteindelijke foto's gezien te hebben, zeg maar