Ramooontje schreef:Zalfje gekregen, hoop dat het op tijd wegtrekt en niet aan zitten...
Wat is het? Eczeem? Arme jij

Ziet er goed uit leey! Met name die zwart/witte!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thoraklover schreef:Ramooontje schreef:Zalfje gekregen, hoop dat het op tijd wegtrekt en niet aan zitten...
Wat is het? Eczeem? Arme jij![]()
Ziet er goed uit leey! Met name die zwart/witte!Ik kan echt niet kiezen tussen al die verschillende merken
Sodeletuut schreef:Ramoontje, wat vervelend joh!Ik hoop dat het snel beter wordt.
Mijn camera heeft trouwens ook weer problemen. Hij wil nu helemaal niet meer op de automatische focus scherpstellen, dus alles moet handmatig. Dus niet te veel rennen modellen.
Miss_DJS schreef:Trouwens, fotografen hier, misschien kan één van jullie me helpen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat een wit paard niet overbelicht? Het zonnetje schijnt nu natuurlijk leuk, maar dat maakt het probleem nog groter en ik weet niet wat ik aan moet passen
Miss_DJS schreef:Trouwens, fotografen hier, misschien kan één van jullie me helpen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat een wit paard niet overbelicht? Het zonnetje schijnt nu natuurlijk leuk, maar dat maakt het probleem nog groter en ik weet niet wat ik aan moet passen
Miss_DJS schreef:Sodeletuut schreef:Ramoontje, wat vervelend joh!Ik hoop dat het snel beter wordt.
Mijn camera heeft trouwens ook weer problemen. Hij wil nu helemaal niet meer op de automatische focus scherpstellen, dus alles moet handmatig. Dus niet te veel rennen modellen.
Wat voor camera heb je?
superlise schreef:Ach we maken gewoon een hele omheining van alle zooi die we mee hebben hahaha!
Ik vind die bikini foto's erg tof zo, ik heb altijd het idee dat dat niks is omdat je dan echt alleen je bikini hebt zeg maar maar als ik dan die foto's zo leuk bewerkt zie denk ik ''ja best vet''.
Ik ga donderdag ook nog even kijken voor een shortje, ik heb wel een hele leuk donkergroene met hele kleine rode bloemetjes maar ik wil eigenlijk nog een ''stoere'' spijkerstof.