http://daniquedevriesfotografie.weebly.com/taranto.html Taranto is af, mochten er nog dingen anders aangepast worden dan hoor ik het graag. er kan nog 1 a 2 bij komen maar dat laat ik weten, pc crasht steeds met wegwerken op die foto..
Jaa de hele tijd, die reden allemaal rondjes. En Finn werd een beetje gek daardoor, hij wou niet meer stilstaan Maar na de fotomeeting met Idinn (IJslandertje die nu verkocht is) valt alles mee
Nog een week en dan is de deadline van 4 weken verstreken Ik ben benieuwd naar de foto's!
Daniella, ik zag op je FB dat je foto's van dit weekend hebt bewerkt. Is het niet handiger om eerst de ene fotoshoot af te maken en dan pas met de volgende begint?
Cadaz
Geplaatst: 01-07-13 22:51
Dit was betaald, dat gaat helaas wel voor ik had de afspraak met hen gemaakt zsm te doen ivm nabestellen en communicatie met de deelnemers wanneer ze te bekijken waren.
Begrijpelijk natuurlijk.. en niet iedereen heeft zoveel tijd voor de foto's.. ik heb meer dan de helft af maar wil het nog aanvullen en van een aantal paarden nog een reeks.
Ik moet er nog 2 doen, 2 paarden dus die komen in de loop van de week.
En zoveel tijd heb ik idd niet. Ik werk fulltime en daarnaadt nog genoeg andere dingen aan mn hoofd. Zo heb ik dus vandaag al die fotos van die wedstrijd gedaan terwijl mijn vriend jarig is Maarja vanwege tijd gebrek moest ik wel...
Ik heb nog geduld hoor Volgens mij heb ik ook al bijna alles, alleen van Danique nog een aantal. Als ik alles heb ga ik kijken wat ik wil nabestellen. (Mijn moeder wilt sowiezo eentje van Finn in het water Daniella, dan weet je dat alvast Maar ik bestel even alles te gelijk dus ik pb later nog wel)