Ik zie ook de foto´s van 4 verschillende fotograven. Ik ben nog twijfelachtig welke foto´s ik wil nabestellen over 2 meetings. ik dacht zelf een selectie te maken van 10 foto´s, maar word best duur. De fotograven vragen tussen de 5 en de 15 euro per foto dat betekend dat ik tussen de 50 en 100 euro uitkom dan aan foto´s en dan wil ik ze nog afdrukken
Ja wel he... Misschien dat ik even afwacht hoe ze in oenkerk aanpakt. Ze vind het allemaal wel erg leuk, maar soms mist ze nog een beetje zelfvertrouwen...
Ik vond de cross in dijkgat niet moeilijk, alleen de picknick tafel en nog boomstammetje met daar achter een heel klein strookje water was moeilijk/kijkerig maar volgens mij zat dat meer tussen mijn oren als die van me paard toen...
Voor de geïnteresseerden; we gaan een meeting organiseren op het strand van Den Helder. Misschien zitten er hier nog mensen die het ook leuk lijkt te komen, als model of fotograaf.
Ik durf me hier bijna niet te vertonen Ik zal even uitleggen. Eerst ging het vervelend met me paard, daarna had ik druk met school en kwam in een dip (veel vervelende dingen bij elkaar) waar ik gelukkig alweer bijna uit ben. Ik dacht dat ik eruit was, maar het gat nog steeds wiebelig.. Verder ben ik nu op vakantie en zal de foto's beloofd daarna plaatsen, want ik heb ze wel zo goed als bijna allemaal af.. Het spijt me echt heel erg en schaam me dod dat ik ze nog steeds niet allemaal geleverd heb..