Speciale meeting in de Loonse en Drunense Duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

valeryshogun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 06:55

ik kan dan niet helaas ik zag dat 13 en 14 juli 75 procent de meeste mensen kunnen. in juni is dat ,aar 45 procent. ook michelle zelf kan dan in juli volgens de datumprikker

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 08:07

valeryshogun schreef:
ik kan dan niet helaas ik zag dat 13 en 14 juli 75 procent de meeste mensen kunnen. in juni is dat ,aar 45 procent. ook michelle zelf kan dan in juli volgens de datumprikker

Sorry Valery, ik kan niet voor iedereen goed doen.. En het klopt dat ik juli als ja heb ingevuld, ik ben heel flexibel geweest. Maar liever niet. Omdat ik een hele maand ga werken. Zien als ik dan die vrijdag na mijn werk alles nog moet gaan klaarmaken etc. Ik zit aan Elina zelf al meer dan 2 uur als ik ook nog moet knotten voor die van zaterdag.
En je gaat zien, als ik juli zou nemen gaan er nog veel afvallen.

Amable

Re: Speciale meeting in de Loonse en Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:16

Ik kan het weekend van 22/23 juni ook niet, 22 juni show en 23 juni de VD-fotoshootmeeting.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:47

Ik kan dat weekend ook niet en vind dit een rare gang van zaken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 09:01

Ik zie nu vooral berichten van mensen die niet kunnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 09:23

Ik meld me hierbij af voor de meeting, ongeacht de uiteindelijke datum. Veel plezier gewenst dames :) Hopelijk maak ik een reserve erg blij.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 09:26

Nee wild wings ik had zo graag een x voor jou camera gestaan :(
Erg jammer... maar wel begrijpelijk

TS de datum dat de meeste konden is voor mij ook het makkelijkste dit omdat ik dan vakantie heb en ik net als jij anders alles na mijn werk nog klaar moet maken. daarbij moet ik ook vervoer regelen en van alles om mijn paardje rustig te houden en schoon.
Dus dat zou voor mij veel makkelijker zijn
als het echt de 23ste wordt moet ik ff kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 09:28

WildWings schreef:
Ik meld me hierbij af voor de meeting, ongeacht de uiteindelijke datum. Veel plezier gewenst dames :) Hopelijk maak ik een reserve erg blij.

Ohnee wat jammer! Je maakt zulke mooie foto s! Ik kan de 23e overigens wel.

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 11:25

13 en 14 juli ziet er idd het beste uit precies :D
Maar alleen is het het probleem dat Anthea (waar ik mee op weekend ga dan) niet kan omwille van een trouwfeest....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:37

_Michelleee schreef:
Maar alleen is het het probleem dat Anthea (waar ik mee op weekend ga dan) niet kan omwille van een trouwfeest....

14 juli heb ik al een andere meeting dus dan kan ik niet..

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 12:53

Blingh schreef:
_Michelleee schreef:

14 juli heb ik al een andere meeting dus dan kan ik niet..

Maar wel 13 juli, toch? :)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:03

Ik vind het erg jammer hoe jullie nu eigenlijk reageren. Iedereen kan natuurlijk zien dat het weekend van de 13e het beste is, maar er is natuurlijk ook wel een reden voor waarom we die datum niet gekozen hebben... Ik kan dan niet (zoals Michelle al gezegd heeft) omwille van een trouw. Michelle heeft heel deze meeting opgestart, maar het was (en is nog steeds) de bedoeling dat ik samen met haar op weekend ga...

Michelle heeft me gevraagd of ik toch niet kan in dat weekend, maar omwille van het trouwfeest, kan mijn mama me niet naar Nederland brengen (want als zij meegaat, kan de rest van het gezin ook niet naar het trouwfeest en dan is de familie ook niet blij). Hopelijk willen Michelle haar ouders mee naar daar rijden, en dan zal ik niet meegaan naar de trouw...

Maar ik blijf erbij, ik vind jullie reacties echt niet kunnen. Alsof we nu expres een datum gaan kiezen waarop bijna niemand kan. We wisten al van in het begin dat het moeilijk ging zijn om een nieuwe datum te vinden dat iedereen kon...
Ik heb nu een trouwfeest, waarbij ik eindelijk nog eens heel de familie kon zien, afgezegd om 'wildvreemde' mensen zeg maar, tevreden te houden. Goed, het is mijn keuze, want ik kon even goed zeggen dat ik dan maar niet meega, maar ik heb zo naar dit weekend uitgekeken, dus ik wil nu ook zeker terug mee...
:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:10

23 juni heb ik ook al een meeting dus kan ik ook niet -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:22

De reden van mijn afmelding is de gehele manier van doen bij het organiseren, van begin af aan tot nu, en ik voel er niet veel voor om dat in het topic uitgebreid te bespreken :) Maar als Michelle graag wil dan wil ik er best even een PB/FBberichtje over sturen?

Ik vind het zelf echt heel erg jammer, want had me verheugd op een leuke kleine meeting- wat persoonlijker en gezelliger qua kleine sfeer dan veel grote meetings, en prachtige modellen die ik stuk voor stuk graag voor mijn lens gehad had willen hebben. Ik had liever niet afgezegd, want heb tot nu toe dit jaar praktisch alle meetings al gemist steeds (door verzetten vanwege slecht weer, door niet doorgaan vanwege problemen in de organisatie, door overlijden van een naaste in mijn familie/kring, door een spontaan gewond paard, etcetera). Maar er zijn hier dingen die me niet zo aanstaan, klaar, sorry.

Enige wat ik hier nog wel kwijt wil over dit gedoe met de nieuwe datum prikken: niemand verwacht dat er trouwfeesten worden afgezegd oid, dat lijkt me logischerwijs voorgaan op een meeting. Maar als bepaalde dagen sowieso al niet kunnen, zet die dan niet in de datumprikker neer als organisatie - sterker nog, er blijkt eigenlijk maar één (of een tweetal?) weekenden wél echt goed te kunnen voor de organisatie. Helaas het weekend dat er verder heel erg veel mensen helemaal niet kunnen. Zo'n idee met een datumprikker is leuk, maar heeft op deze manier toegepast weinig zin.

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 14:29

WildWings schreef:
De reden van mijn afmelding is de gehele manier van doen bij het organiseren, van begin af aan tot nu, en ik voel er niet veel voor om dat in het topic uitgebreid te bespreken :) Maar als Michelle graag wil dan wil ik er best even een PB/FBberichtje over sturen?

Ik vind het zelf echt heel erg jammer, want had me verheugd op een leuke kleine meeting- wat persoonlijker en gezelliger qua kleine sfeer dan veel grote meetings, en prachtige modellen die ik stuk voor stuk graag voor mijn lens gehad had willen hebben. Ik had liever niet afgezegd, want heb tot nu toe dit jaar praktisch alle meetings al gemist steeds (door verzetten vanwege slecht weer, door niet doorgaan vanwege problemen in de organisatie, door overlijden van een naaste in mijn familie/kring, door een spontaan gewond paard, etcetera). Maar er zijn hier dingen die me niet zo aanstaan, klaar, sorry.

Enige wat ik hier nog wel kwijt wil over dit gedoe met de nieuwe datum prikken: niemand verwacht dat er trouwfeesten worden afgezegd oid, dat lijkt me logischerwijs voorgaan op een meeting. Maar als bepaalde dagen sowieso al niet kunnen, zet die dan niet in de datumprikker neer als organisatie - sterker nog, er blijkt eigenlijk maar één (of een tweetal?) weekenden wél echt goed te kunnen voor de organisatie. Helaas het weekend dat er verder heel erg veel mensen helemaal niet kunnen. Zo'n idee met een datumprikker is leuk, maar heeft op deze manier toegepast weinig zin.

Ik heb gezegd dat ik opzich wel al de datums KAN van diegene die ik ja heb ingevuld... Maar dat ik een andere datum PREFEREER!
Maar pb maar wat op je lever ligt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:11

Ik sluit me bij wildwings aan voor wat betreft de organisatie!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:25

Jezus... Oke, ja, er is mss wat fout gelopen wat betreft organisatie, maar hé, dit is de eerste keer dat we zo'n meeting organiseren! Dan kan dat niet allemaal vlekkeloos verlopen... Zelfs mensen die al veel meetings hebben georganiseerd, maken soms nog fouten... Sorry hoor --'
Dat dan alles letterlijk in het water is gevallen omwille van het slechte weer, daar kunnen wij niets aan doen. En we proberen een goeie oplossing te zoeken, maar door telkens zo'n reacties hier te lezen, hebben we er ook geen zin meer in...

Als je het beter kan, ga dan maar zelf een topic openen. ik ben deze reacties echt wel kotsbeu! Wij proberen echt goed te doen voor iedereen, maar blijkbaar is zelfs dat niet genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:05

Dit soort reacties maken de boel er niet leuker op zeg maar! En dat is ook wat mij tegen staat! Perfect hoeft het niet te zijn maar als er normaal om opheldering gevraagd word kan daar niet fatsoenlijk op gereageerd worden!

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 17:27

Wij hebben geen zin meer om ons constant te verantwoorden en te horen dat de organisatie slecht is de. Wij hebben ons uiterste best gedaan om leuke modellen te zoeken, een website aan te maken, pbs rond te sturen, leuke fotografen te zoeken, vervangingen te regelen, planningen uit te stippelen etc.. En toch wordt telkens weer het negatieve uitgelicht.

Misschien dat jullie het niet persoonlijk bedoelen, maar dit raakt mij toch echt. Ik wou normaal gezien 1 dag een meeting organiseren.. Maar omdat ik zoveel mensen teleur moest stellen, heb ik die 2de dag erbij genomen. Voor jullie, niet voor mezelf.

Welke beslissing ik ook neem, ik krijg altijd gezeur naar mijn hoofd gesmeten. Dus sorry voor de mensen die het wel goed meenden en die er op een positieve manier naar uitkeken, maar ik ga het hierbij laten.
Ik heb constant stress als ik dit topic moet openen om de reacties te lezen en dat was niet mijn bedoeling.

Ik wou een leuke meeting organiseren waarbij we gewoon plezier konden beleven en mensen te ontmoeten met de zelfde passie en de leuke herinneringen op papier te hebben.

Hierbij dus een slotje!
Laatst bijgewerkt door _Michelleee op 15-05-13 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:43

_Michelleee schreef:
Ik stel voor dat we gewoon doorgaan met de mensen die het nog wel goed vinden...

Wordt het dan het weekedn van 22 en 23 juni?

Want dan lijkt het me slim om even te inventariseren wie er dan wel kunnen en nog meewillen :j

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:08

Ik begrijp wel dat jullie het goed proberen te doen
En dat het niet meevalt.
Tuurlijk kunnen fouten gemaakt worden.
Maar soms komt de organisatie idd beetje kort door de bocht.

Ik wil nog steeds graag mee op de meeting en ik denk heel veel mensen
Ik had er enorm naar uitgekeken
En tja het weer dat is vervelend maar niks aan te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:17

_Michelleee schreef:
Wij hebben geen zin meer om ons constant te verantwoorden en te horen dat de organisatie slecht is de. Wij hebben ons uiterste best gedaan om leuke modellen te zoeken, een website aan te maken, pbs rond te sturen, leuke fotografen te zoeken, vervangingen te regelen, planningen uit te stippelen etc.. En toch wordt telkens weer het negatieve uitgelicht.

Misschien dat jullie het niet persoonlijk bedoelen, maar dit raakt mij toch echt. Ik wou normaal gezien 1 dag een meeting organiseren.. Maar omdat ik zoveel mensen teleur moest stellen, heb ik die 2de dag erbij genomen. Voor jullie, niet voor mezelf.

Welke beslissing ik ook neem, ik krijg altijd gezeur naar mijn hoofd gesmeten. Dus sorry voor de mensen die het wel goed meenden en die er op een positieve manier naar uitkeken, maar ik ga het hierbij laten.
Ik heb constant stress als ik dit topic moet openen om de reacties te lezen en dat was niet mijn bedoeling.

Ik wou een leuke meeting organiseren waarbij we gewoon plezier konden beleven en mensen te ontmoeten met de zelfde passie en de leuke herinneringen op papier te hebben.

Hierbij dus een slotje!

Ik lees dit bericht nu pas :=

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:36

-O- |( Erg jammer dat het zo loopt.....had me er zo op verheugd en was juist zo blij dat ik er toch nog bij kon zijn omdat de meeting verzet werd.....

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:06

Hmm beetje jammer dit. Maar denk dat deze reactie ook het gene is wat hier bedoelt is, jullie trekken alles veel te persoonlijk aan en schieten meteen in de verdediging als iemand commentaar geeft (dat kun ipv van op te reageren ook iets mee doen bijvoorbeeld)
Als ts van een meeting moet je toch wel zeker in je schoenen staan, niet alleen in het topic maar ook op de dag zelf. Je moet dan je mond durven opentrekken en beslissingen durven maken.
Zal nog even benadrukken dat ik dit niet persoonlijk bedoel
En ik vind het erg jammer, maar niks aan te doen!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:42

_Michelleee schreef:

Hierbij dus een slotje!