Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valeryshogun schreef:ik kan dan niet helaas ik zag dat 13 en 14 juli 75 procent de meeste mensen kunnen. in juni is dat ,aar 45 procent. ook michelle zelf kan dan in juli volgens de datumprikker
WildWings schreef:De reden van mijn afmelding is de gehele manier van doen bij het organiseren, van begin af aan tot nu, en ik voel er niet veel voor om dat in het topic uitgebreid te besprekenMaar als Michelle graag wil dan wil ik er best even een PB/FBberichtje over sturen?
Ik vind het zelf echt heel erg jammer, want had me verheugd op een leuke kleine meeting- wat persoonlijker en gezelliger qua kleine sfeer dan veel grote meetings, en prachtige modellen die ik stuk voor stuk graag voor mijn lens gehad had willen hebben. Ik had liever niet afgezegd, want heb tot nu toe dit jaar praktisch alle meetings al gemist steeds (door verzetten vanwege slecht weer, door niet doorgaan vanwege problemen in de organisatie, door overlijden van een naaste in mijn familie/kring, door een spontaan gewond paard, etcetera). Maar er zijn hier dingen die me niet zo aanstaan, klaar, sorry.
Enige wat ik hier nog wel kwijt wil over dit gedoe met de nieuwe datum prikken: niemand verwacht dat er trouwfeesten worden afgezegd oid, dat lijkt me logischerwijs voorgaan op een meeting. Maar als bepaalde dagen sowieso al niet kunnen, zet die dan niet in de datumprikker neer als organisatie - sterker nog, er blijkt eigenlijk maar één (of een tweetal?) weekenden wél echt goed te kunnen voor de organisatie. Helaas het weekend dat er verder heel erg veel mensen helemaal niet kunnen. Zo'n idee met een datumprikker is leuk, maar heeft op deze manier toegepast weinig zin.
_Michelleee schreef:Wij hebben geen zin meer om ons constant te verantwoorden en te horen dat de organisatie slecht is de. Wij hebben ons uiterste best gedaan om leuke modellen te zoeken, een website aan te maken, pbs rond te sturen, leuke fotografen te zoeken, vervangingen te regelen, planningen uit te stippelen etc.. En toch wordt telkens weer het negatieve uitgelicht.
Misschien dat jullie het niet persoonlijk bedoelen, maar dit raakt mij toch echt. Ik wou normaal gezien 1 dag een meeting organiseren.. Maar omdat ik zoveel mensen teleur moest stellen, heb ik die 2de dag erbij genomen. Voor jullie, niet voor mezelf.
Welke beslissing ik ook neem, ik krijg altijd gezeur naar mijn hoofd gesmeten. Dus sorry voor de mensen die het wel goed meenden en die er op een positieve manier naar uitkeken, maar ik ga het hierbij laten.
Ik heb constant stress als ik dit topic moet openen om de reacties te lezen en dat was niet mijn bedoeling.
Ik wou een leuke meeting organiseren waarbij we gewoon plezier konden beleven en mensen te ontmoeten met de zelfde passie en de leuke herinneringen op papier te hebben.
Hierbij dus een slotje!
_Michelleee schreef:Wij hebben geen zin meer om ons constant te verantwoorden en te horen dat de organisatie slecht is de. Wij hebben ons uiterste best gedaan om leuke modellen te zoeken, een website aan te maken, pbs rond te sturen, leuke fotografen te zoeken, vervangingen te regelen, planningen uit te stippelen etc.. En toch wordt telkens weer het negatieve uitgelicht.
Misschien dat jullie het niet persoonlijk bedoelen, maar dit raakt mij toch echt. Ik wou normaal gezien 1 dag een meeting organiseren.. Maar omdat ik zoveel mensen teleur moest stellen, heb ik die 2de dag erbij genomen. Voor jullie, niet voor mezelf.
Welke beslissing ik ook neem, ik krijg altijd gezeur naar mijn hoofd gesmeten. Dus sorry voor de mensen die het wel goed meenden en die er op een positieve manier naar uitkeken, maar ik ga het hierbij laten.
Ik heb constant stress als ik dit topic moet openen om de reacties te lezen en dat was niet mijn bedoeling.
Ik wou een leuke meeting organiseren waarbij we gewoon plezier konden beleven en mensen te ontmoeten met de zelfde passie en de leuke herinneringen op papier te hebben.
Hierbij dus een slotje!