Help! ik heb een probleempje, misschien kan 1 van de fotografen me helpen Fotografeer pas sinds kort in raw en ben nu wat foto's aan het bewerken. Ik open gewoon het raw bestand in photoshop elements, en aan het eind kon ik de eerste foto gewoon opslaan als .jpg Nu ben ik met de volgende bezig en kan ik ineens alleen nog maar opslaan als .png snap er niks van....weet iemand van jullie waar het aan kan liggen? ik wil graag opslaan in .jpg
Je kunt even controleren of je kleurruimte op RGB staat (image/mode/RGB) en 8 bit.(Image/mode/8bit channel). Dan zou je hem als JPG op moeten kunnen slaan.
xWelsie
Geplaatst: 19-02-13 21:47
zo hehe, heb even ruzie met copyright en uploaden gehad maar dan kan ik nu eindelijk mn eerste foto showen:
Ik heb Baileys, Bandito, Macho en Beggar op het forum gezet.
Morgen begin ik met frits en heb ik de ochtend af.
Fantabulouss
Geplaatst: 19-02-13 22:15
Vanavond even een uurtje tijd gehad om wat te bewerken
Frits!
Bandito
Beggar
De rest volgt nog
*baalt van tijdtekort*
NESCAFE schreef:
Je kunt even controleren of je kleurruimte op RGB staat (image/mode/RGB) en 8 bit.(Image/mode/8bit channel). Dan zou je hem als JPG op moeten kunnen slaan.
Gave foto's weer meiden! Ik hoop dat er van mij en sor nog wat foto's zijn van ons samen, heb er meer alleen van sor nu al zijn die natuurlijk allemaal prachtig!! Hihi maar hoop dat er nog wat van ons samen voorbij komt, ben benieuwd!:D