Ja sla mezelf ook echt voor mn kop... Hij blijft met de aankomsttijd steeds op de vertrektijd van mn overstap schommelen... Vrees dus dat ik pas 10 voor 11 in amersfoort ben.... Sorry
Dan red je het nog om met de auto naar de verzamelplek te komen hoor. Het is een kwartiertje ongeveer en we beginnen om 11.30...oh wacht, we moeten natuurlijk ook nog naar die andere plek lopen vanaf de parkeerplaats...
Ja maar voor fotograaf is dat niet zo erg toch?? Ik heb Lieke niet te pakken gekregen, dus ik kom lekker fotos maken. Misschien dat ik na de meet nog doorga naar Winston, maar daar hebben jullie niets aan natuurlijk
Maar wachten we dan allemaal op de parkeerplaats op haar? Anders weet ze niet waar ze heen moet natuurlijk...maar dan klopt er denk ik niets meer van de tijden op de lijst...
deniseqn
Geplaatst: 14-04-13 10:04
Jaaaaaa zonnetje komt door
ik stap over zo'n 20 minuten op de fiets, volgens mij moet ik 40 min. Makkelijk kunnen redden
zij rijdt toch met arianne mee, dus dan missen we niet alleen haar. Maar als we een paar minuten uitlopen op de planning, vergaat de wereld ook niet. We volgen dan gewoon het aantal minuten en de volgorde
Marjo
Geplaatst: 14-04-13 10:04
Als we om 11:30 beginnen is er toch geen probleem? Verzamelen tussen 11:00 en 11:30, start schema om 11:30. Dan wachten we gewoon op de pp
Loeky01
Geplaatst: 14-04-13 10:05
Ik rijd met Arianne mee met de auto, heb dr al proberen te bereiken via whatsapp maar geloof dat ze geen internet heeft dus zal zo een sms sturen. Vind mezelf echt heel stom. Maarja, doe je niks meer aan
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 14-04-13 10:07
Marjoow schreef:
Als we om 11:30 beginnen is er toch geen probleem? Verzamelen tussen 11:00 en 11:30, start schema om 11:30. Dan wachten we gewoon op de pp
Hoever is het lopen van de pp naar de verzamelplek?
Ik sta op t station te wachten op jikke! Was al onderweg toen jikke me wilde appen :p dus toen maar even de route naar de meetingplek gereden en terug. Ik ga het kunnen vinden! Jeeej!