Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPure schreef:xx_Kelly_xx schreef:Ik wil de fotografen bedanken en ook namens DJ sorry voor zijn ontiegelijke wangedrag.
Dat is iets wat je nou eenmaal niet helemaal in de hand hebt. Kyra is nogal doof en ze heeft een hekel aan andere mensen en honden. Dus ik vond dat ze het voor haar doen goed deed, maar met mij had het dus ook zo af kunnen lopen.
En jij hebt trouwens echt heel gaaf haar ;p.
Kasmir schreef:Ik heb het niet echt koud gehad, goed kleden en actief met je hond bezig zijn doet een hoop.
Hihi Kelly was het zo erg? Tessa luisterde prima gelukkig (eigenlijk altijd maar goed).
showteam schreef:Mn lens is een beetje ontdooid en hij doet het weereen hele opluchting
Bedankt allemaal! Ik vond het gezellig![]()
Beterschap met je neusje Richard!
(ik heb nu al 5x op verzenden gedrukt ik kom er maar niet tussen
Kasmir schreef:Ik heb het niet echt koud gehad, goed kleden en actief met je hond bezig zijn doet een hoop.
Hihi Kelly was het zo erg? Tessa luisterde prima gelukkig (eigenlijk altijd maar goed).
xx_Kelly_xx schreef:Oké, als baasje vond ik hem erg vervelend omdat ik weet dat die normaliter gewoon goed onder appel staat, maar dat vond ik vandaag een beetje tegenvallen.
xx_Kelly_xx schreef:xPure schreef:Het kan gebeuren toch, Kyra luistert ook niet maar die is klein, dus dat is heel anders dan zo'n reuze beer. Als de resultaten maar mooi zijn toch.![]()
Haha, ik ben echt jaloers hoor, haha.
Wees toch maar blij dat je stijl haar hebt hoor! :