Mwah, lig nog steeds de hele dag op de bank. Koorts iets gezakt, maar helaas nog niet weer over. Zit nu met een dekentje achter de pc om wat foto's te doen. Kijken of dat wil
Ik ga de foto's op de computer bekijken thuis! Zit eindelijk weer in de trein naar huis haha. Hele dag ge-wii-t
Saskiaa_
Geplaatst: 19-02-13 21:33
krissie1985 schreef:
Gave foto's Saskia. En bedankt voor de mooie fotos van Rango. Die zwart/wit effecten zijn ook mooi.
Graag gedaan. Vond het echt een super leuk model!
Sodeletuut
Geplaatst: 19-02-13 21:34
Ester Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!
Krissie dankjewel!
Magda Druk leven.
Kwiebie is klaar! Kan zijn dat er later nog actiefoto's bij komen maar die ga ik later pas doen. (geldt voor alle modellen) http://fotomeetingterhorsterzandfebruar ... Dimmu.html Op de een of andere manier heb ik heel veel tong-slik foto's van Kwiebie.
Ik vindt jouw fotografie stijl zo mooi Saskia, ben echt fan van je haha. Jouw foto's blijven zo zacht en aaibaar en toch scherp! De rest ook good job natuurlijk, maar moest dit even kwijt haha.
YESSSS I'm back in business! Lieve buurman van m'n ouders heeft t probleem gevonden en per toeval de oplossing ontdekt; kabeltje net even anders neerleggen.. Druk aan het bewerken van de vorige meeting, daarna begin ik aan deze meeting!