Volgens mij heb ik van 4 of 5 mensen via de mail gehad
geshahquille
Geplaatst: 11-05-13 16:36
Ik heb eigenlijk geen idee van wie ik over de mail heb gehad ik denk ook een stuk of vier vijf. Jullie maken het mij echt niet gemakelijk ik heb de foto,s al honderd X bekeken maar welke op canvas komt phoe echt super moeilijk al word het wel een los gooi foto of drie kleinere van een rij een portret en een los gooi . Ik heb van Drie fotograven nog helemaal geen foto,s gehad klopt dit?
Ik heb al enkele foto's van de ochtend op FB gezet. Is het ook de bedoeling dat je die allemaal mailt? Aangezien dat wel erg lang gaat duren dan . Ik heb dus nog niet gemaild En ook nog niet alles af, maar ik doe echt mijn best.
Hoe bedoel je nogal lang, ben hooguit 5 minuten per model bezig met mailen ? Gewoon mailtje openen, emailadres kopieren, foto's bijvoegen en versturen ?
lailapri
Geplaatst: 11-05-13 16:53
als nog niet af is maakt niet uit hoor. Ik vroeg me eerder af of er iets fout gegaan was of dat ik iets over het hoofd gezien heb. Ik heb geen faceboek, dus stel het op prijs als ik ze van een openbare faceboek pagina kan halen (met de juiste link want ben er niet zo handig in), uit een online album of via mail ( lailapri@hotmail.com ) kan krijgen. alvast bedankt iedereen!
De facebookpagina is expres geheel geheim gehouden omdat er ook mensen zijn die het niet op prijs stellen alles openbaar te hebben op 't web Maar Tessa zit ook op fb en zij is gewoon lid dus je zou het ook eventueel via haar kunnen halen Ook staat je emailadres gewoon bij het webalbum dus degene die het nog moeten mailen weten je te vinden
Ik heb inmiddels prachtige foto's per mail ontvangen. Maar ik geloof nog niet van alle fotografen. Zou ik ook de foto's van de andere fotografen per mail mogen ontvangen? Alvast bedankt!!!!
Ik zie echt door de fotografen het bos niet meer Ik heb iig van Pamba, ShootingShots, TruePhotographs, Joey van der Peet en N Baars de foto's via mail ontvangen. Ben alleen lichtelijk confuus, want ik weet niet meer wie ik moest mailen voor aanvraag en voor wie ik mn mailadres ergens neer moest zetten Bij deze; amyzoutberg@live.nl , ontvang de foto's heel graag per mail!
En nu alvast een topicje maken en dan maak ik gewoon nog een deel 2 voor de foto's die nog moeten komen, heb er al zó veel mooie, dat past toch haast niet in 1 topic
geshahquille
Geplaatst: 18-05-13 13:35
We hebben de zelfde gedachten ik heb ook een topic geopent alvast!