heel heftig ja hahaha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel heftig ja hahaha 
maar.volgens mij zijn de voorspellingen prima hoor
dan is nog niemand onderweg....denk ik 

Ramooontje schreef:Ahhhh ik heb sinds gisteren hele nare uitslag op mijn gezicht en lijf!!![]()
Ik weet niet wat het is, het kriebeld ontzettend maar erger: ik zie er niet uit![]()
Ik ga zo langs bij de huisarts en hoop dat het heel snel opgelost kan worden....
thoraklover schreef:Ik wil trouwens nog een reflectiescherm aanschaffen voor maandag, maar ik heb geen idee welk merk ik nou moet nemen... Iemand ervaring?
Ramooontje schreef:Ramooontje schreef:Ahhhh ik heb sinds gisteren hele nare uitslag op mijn gezicht en lijf!!![]()
Ik weet niet wat het is, het kriebeld ontzettend maar erger: ik zie er niet uit![]()
Ik ga zo langs bij de huisarts en hoop dat het heel snel opgelost kan worden....
Denk dat iedereen over mijn berichtje heen heeft gelezen
Ramooontje schreef:Ramooontje schreef:Ahhhh ik heb sinds gisteren hele nare uitslag op mijn gezicht en lijf!!![]()
Denk dat iedereen over mijn berichtje heen heeft gelezen
leey schreef:thoraklover schreef:Ik wil trouwens nog een reflectiescherm aanschaffen voor maandag, maar ik heb geen idee welk merk ik nou moet nemen... Iemand ervaring?
ik heb deze gekocht "Linkstar" bij http://www.omnifoto.nl/index.php
Die zit in groningen Neutronstraat
thoraklover schreef:Heb je hem al uitgeprobeerd? Zo ja, bevalt ie? Hoe groot heb je hem gekocht?
uhm ik heb de grooste toen gekocht die van 29,95 geloof ik
! alleen ik en mijn beste vriendin zaten dus als boerinnen in de tuin hele maal verlept in de zon
en hadden echt zo iets van owh ff uit testen ? ja is goed. "KLIK!" werkt het? ja oke ...en weer terug in de zon dus ik had ook nog niet de goede instellingen en zij had die reflectie scherm dus vast hahah
Maar hij werkt wel goed ^^
Ramooontje schreef:Ahhhh ik heb sinds gisteren hele nare uitslag op mijn gezicht en lijf!!![]()