Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ramooontje schreef:Ahhhh ik heb sinds gisteren hele nare uitslag op mijn gezicht en lijf!!![]()
Ik weet niet wat het is, het kriebeld ontzettend maar erger: ik zie er niet uit![]()
Ik ga zo langs bij de huisarts en hoop dat het heel snel opgelost kan worden....
thoraklover schreef:Ik wil trouwens nog een reflectiescherm aanschaffen voor maandag, maar ik heb geen idee welk merk ik nou moet nemen... Iemand ervaring?
Ramooontje schreef:Ramooontje schreef:Ahhhh ik heb sinds gisteren hele nare uitslag op mijn gezicht en lijf!!![]()
Ik weet niet wat het is, het kriebeld ontzettend maar erger: ik zie er niet uit![]()
Ik ga zo langs bij de huisarts en hoop dat het heel snel opgelost kan worden....
Denk dat iedereen over mijn berichtje heen heeft gelezen
Ramooontje schreef:Ramooontje schreef:Ahhhh ik heb sinds gisteren hele nare uitslag op mijn gezicht en lijf!!![]()
Denk dat iedereen over mijn berichtje heen heeft gelezen
leey schreef:thoraklover schreef:Ik wil trouwens nog een reflectiescherm aanschaffen voor maandag, maar ik heb geen idee welk merk ik nou moet nemen... Iemand ervaring?
ik heb deze gekocht "Linkstar" bij http://www.omnifoto.nl/index.php
Die zit in groningen Neutronstraat
thoraklover schreef:Heb je hem al uitgeprobeerd? Zo ja, bevalt ie? Hoe groot heb je hem gekocht?
Ramooontje schreef:Ahhhh ik heb sinds gisteren hele nare uitslag op mijn gezicht en lijf!!![]()