Haha nee joh moet nog 18 worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
steefvicky schreef:mensen, ik ga denk ik ook een speech schrijven en voorlezen zodat iedereen precies weet wat hij moet doen en wanneer we beginnen enz. Alleen één probleem ik ben heel slecht in voor grote groepen praten, dus daar moet iedereen wel doorheen kijken hoor!
Blingh schreef:steefvicky schreef:mensen, ik ga denk ik ook een speech schrijven en voorlezen zodat iedereen precies weet wat hij moet doen en wanneer we beginnen enz. Alleen één probleem ik ben heel slecht in voor grote groepen praten, dus daar moet iedereen wel doorheen kijken hoor!
Een speechKrijgen we dan ook een glas champagne?
_Daniella schreef:Heb je ook een mooi leren halster oid voor Rogan?
Blingh schreef:Jawel dat moet,op stal ook. Geen halster om is niet naar buiten. Maar als meneer het ergens niet mee eens is. Of een grassprietje ziet waar hij net niet biij kan en hij staat vast trekt ie zich gewoon los. Of als ie iemand ziet die eruit ziet alsof diegene wat lekkers bij heeft. Hij trekt zich gewoon los.. En dan knappen die haakjes iedere keer,of heel zijn halster..
steefvicky schreef:Blingh schreef:Jawel dat moet,op stal ook. Geen halster om is niet naar buiten. Maar als meneer het ergens niet mee eens is. Of een grassprietje ziet waar hij net niet biij kan en hij staat vast trekt ie zich gewoon los. Of als ie iemand ziet die eruit ziet alsof diegene wat lekkers bij heeft. Hij trekt zich gewoon los.. En dan knappen die haakjes iedere keer,of heel zijn halster..
Dan moet je daar een gewoon nylon halster voor aan doen.