Misschien kunnen we een aantal locaties kiezen en dan kijken hoeveel mensen er kunnen per locatie. En dan degene kiezen waar de meeste mensen kunnen.
lovelanga
Geplaatst: 03-05-13 23:17
Ik ga voor omgeving Utrecht. Want dat is voor jullie ook wel te doen toch?:) en voor mij tenminste ook. kijk, overijssel natuurlijk al helemaal maar das voor jullie weer niet te doen
ik heb trouwens ook al een keer wat met sprookjes gedaan Samen met een vriendin, die voor roodkapje mocht spelen Heel veel foto`s gemaakt en er toen ook een leuke collage bij gemaakt
Helemaal vergeten te vermelden, maar ik heb alle foto's tijdelijk ook op mijn website staan. Daar zou je ze eventueel vanaf kunnen halen. (Hier staan alle foto's, op facebook staan vooral de laatste er niet op geloof ik) Kijk bij Portoflio -> Klaaswaal -> klik daar 1 van de subkoppen aan met jouw naam erin. Mocht je meer foto's willen kan ik nog kijken of er iets tussen zit. Mocht de bewerking je niet bevallen kun je het ook zeggen!
Loeky01
Geplaatst: 13-07-15 11:27
Oei, ik graaf nu weer een oud topic op . Maar ik schrok vannacht wakker met het idee om dit misschien nog een keer te herhalen op dezelfde locatie met zo ongeveer dezelfde groepen voor zover iedereen kan. Alleen weet ik natuurlijk niet of dat deze locatie nog bestaat of dat er een andere leuke optie is of iets?