Zomervakantie zou voor mij wel top zijn! De 16e zit nl echt precies voor mijn toetsweek. Kan opzich wel, maar dan kan ik echt pas veel later aan m'n foto's beginnen. Beter zomervakantie voor mij!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-13 11:07
Ik kan wel in de zomervakantie, maar ja.. heel veel andere fotografen en modellen gaan dan wel gewoon op vakantie..
En ik wil heeeeeel graag met jullie meeting vivan, maar dan wel als model..
Die lange manen meeting wil ik ook graag met mee, ook als model. Als de fotografen mijn knollie leuk genoeg vinden
Door de week wordt voor mij wat lastiger, maar er valt misschien wel wat te regelen.
Breumelhoff
Geplaatst: 22-04-13 11:35
Super gave foto's zijn er gemaakt zeg en ook ontzettend mooie paarden! Als we tegen die tijd weer een auto hebben dan stel ik Dakkie graag voor als eventueel model, als jullie dat goed vinden
Super gave foto's zijn er gemaakt zeg en ook ontzettend mooie paarden! Als we tegen die tijd weer een auto hebben dan stel ik Dakkie graag voor als eventueel model, als jullie dat goed vinden
Jij stond ook al op de lijst dus vind ook dat je dan mee mag.
Augustus valt mij juist heel slecht.. Ik ben dan eerst op vakantie en daarna heb ik uitweek en daarna KMT. (studentenvereniging enzooo, btw alleen als ik ingeloot ben, maar dat hoor ik pas half juli)