Nou ik was vandaag op de brunsummerheide gaan buiten rijden en daar lag echt nog veel sneeuw! Maar oehh ik heb zoooveel zin in de lente, lekker zonnetje alles weer groen Fotooooo;s haha
Ik ga trouwens morgen weer verder aan de foto's van de meeting!
astriidj
Geplaatst: 04-03-13 18:11
Ik ga vanavond weer verder met de foto's! Ben ziek geweest dus helaas niet veel aan de foto's kunnen doen
Ik ben nog steeds aan het nagenieten van al deze prachtige foto's. Het was een geweldige "afscheids"shoot haha. Hoop dat ik snel mijn nieuwe camera krijg dan kan ik weer foto's gaan maken!
Ik wilde jullie toch even mee laten genieten van 2 foto's die Yvette bij mij thuis heeft gemaakt. Ik ben super trots dat ik deze foto's heb mogen zien;)
Aah dankjewel hihi Je krijgt er trouwens nog meer! En van de meeting moet ik ook nog een hoop Beetje druk weekje (voor mijn doen hahaha) Maar ik ga nu weer verder
Wel raar hoor winter foto's bewerken terwijl het vandaag super weer was en ik zelfs nog op een terrasje heb gezeten
even wat anders... ik tel 11 fotografen op het schema wat er die dag was. Ik heb nu de foto's van 7 fotografen. Toch wil ik zo langzamerhand wel graag een topic gaan openen hier op bokt... Stoot ik fotografen voor hun hooft als ik dit doe terwijl ik nog niet alles heb?