Ik had ook nog wat foto's van Spooky die heb ik ook op de mail gezet bij de appaloosa Als het goed is heb ik nu iedereen een mail gestuurd. Anders even PB als het niet is aangekomen!
Ah sorry hoor dat het zo lang duurt! Mocht deze week ineens 4 dagen werken en mijn laptop ligt dan op min werk. Daarnaast vind ik het ook moeilijk kiezen tussen alle foto's haha. Hier iig 1tje om mijn stilte op te vullen
ja jammer he Astor, maar vond t zonde om m daarom weg te gooien.
Melanthe0396
Geplaatst: 10-05-13 13:07
Gave foto!!
Elmars_Floor
Geplaatst: 11-05-13 10:13
Ik ga zodra alles binnen is een selectie maken van de foto's die ik nabesteld wil hebben. Wil ze (klein) digitaal (om digitaal een fotoalbum te laten afdrukken) maar aangezien dat vaak prijzig is zullen er niet van iedere fotograaf nabesteld worden. Daarom wil ik graag de foto's als een prijslijst via de mail ontvangen. (francien_h@hotmail.com) Maar nog altijd ben ik heel blij met alle gemaakte foto's en zal een selectie héél erg moeilijk wezen
Klopt het dat ik nog niet van iedereen een mail heb gehad? Anders moet ik even kijken waar ze heen zijn...
geshahquille
Geplaatst: 11-05-13 10:22
Dat is inderdaad ook een leuk idee zoon mooi foto boek. Ik kan ook niet kiezen en dan heb je een selectie gemaakt staan er ineens weer een heleboel prachtige foto,s bij . En ik kan er echt maar eentje boven mijn bed (canvas) .
cindybijl
Geplaatst: 11-05-13 11:57
lailapri schreef:
Klopt het dat ik nog niet van iedereen een mail heb gehad? Anders moet ik even kijken waar ze heen zijn...
Ik ook nog lang niet, heb tot nu toe van 5 fotograven de foto's gemaild gekregen....