Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
claudiadvx schreef:Ik vind het geen probleem als de Corona maatregelen verlengt worden en de meeting zou doorgaan
Het is buiten en er kan genoeg afstand gehouden worden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich
Edit: wat ik nu lees op Google is 11 januari een nieuwe persconferentie. Dat is as dinsdag
Als iedereen in elk geval de 23e bijv alvast vrij kan houden? Dan kunnen we mochten we versoepelen de meeting dan door laten gaan
Maris__ schreef:Zie nu dit topic pas voorbij komen, zijn jullie nog op zoek naar een model(len)?
Ik heb een kruising hondje wat best goed luistert![]()
En eventueel heeft m’n moeder een Mechelse Herder voor wat actie foto’s![]()
En nog 2 chihuahua’s![]()
Ik zou de 23e wel kunnen (sowieso met m’n eigen hondje, de rest zou ik even moeten overleggen mocht daar interesse in zijn)
[ [url=m/H2MHSn.jpg]Afbeelding[/url] ]
daniquexx schreef:claudiadvx schreef:Ik vind het geen probleem als de Corona maatregelen verlengt worden en de meeting zou doorgaan
Het is buiten en er kan genoeg afstand gehouden worden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich
Edit: wat ik nu lees op Google is 11 januari een nieuwe persconferentie. Dat is as dinsdag
Als iedereen in elk geval de 23e bijv alvast vrij kan houden? Dan kunnen we mochten we versoepelen de meeting dan door laten gaan
Ik persoonlijk ook niet maar ik had toch het idee dat een boel mensen zich daar niet prettig bij voelen, waarvoor alle begrip uiteraard!
Zouden jullie willen laten weten waar voorkeur naar uit gaat mocht er wel weer verlengd worden met Lockdown? Vind je buiten afspreken op afstand oke? of totaal niet? dan kan ik even kijken wat verstandig is.
daniquexx schreef:Even vraagje, of het nu wel of niet de 23e door gaat, hoeveel tijd willen de fotografen per model? 20 minuutjes voor portret en dan daarna nog wat tijd voor eventueel los ren foto's (mocht je hondje los kunnen en mogen) ? en dan de groep in een ochtend en middag ploeg indelen? 4 modellen per dag deel doen? dan kan ik iig vast een basis schema opzetten en deze invullen naar wie er kunnen komen
Kabayo schreef:Voor mijn pup zou 20 minuten wel erg lang zijn denk ik. Hoeveel fotografen hebben we? En anders kunnen we altijd even wachten als haar concentratie weg is
Swift schreef:Wij kunnen de 23e en gaan graag mee. Finley en Nala mogen wel als 1 model op de lijst hoor. Ze zijn graag samen en dan kunnen ze ook wat afwisselen en wordt het niet te vermoeiend voor Finley.
claudiadvx schreef:Je bent alleen mij vergeten op de fotografen lijst
Dit is mijn website
https://claudiadevriesphotography.mypixieset.com/
Kaus schreef:Ik meld me helaas even af. Dan kan iemand anders mijn plekje innemen. Dexter worstelt wat met zijn gezondheid en niemand heeft interesse om een mager skelet op de foto te zetten ben ik bang