[P] [M] Paarden & Jurken Sahara Ommen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta_2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 10:42

Het is rustig in het Topic... Dacht dat ik al weer heel wat gemist had maar dat valt wel mee, ben weekje weggeweest op vakantie, maar nu weer helemaal van de partij. :D
Lekker bijgekleurd, haha zal wel goed opvallen met die witte jurk... *\o/*

S_imonee

Re: [P] [M] Paarden & Jurken Sahara Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:09

Oh lekker Jetta, waar ben je geweest?

Hier gaat het bijkleuren helaas nog niet zo vlot.. ik ben gezegend met een huid die heel langzaam bruin wordt :+
Ik probeer in mijn vrije tijd wel alle mogelijke zonnestralen mee te pakken haha.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:50

Hier hetzelfde, vooral mijn benen worden gewoon echt niet bruin :')

Ik ben deze week nog bezig met de laatste loodjes voor school, vanaf volgende week dus alle tijd om een keer te frutselen met bloemen in de manen *\o/*

Jetta_2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:12

S_imonee schreef:
Oh lekker Jetta, waar ben je geweest?

Hier gaat het bijkleuren helaas nog niet zo vlot.. ik ben gezegend met een huid die heel langzaam bruin wordt :+
Ik probeer in mijn vrije tijd wel alle mogelijke zonnestralen mee te pakken haha.

We zijn naar Egypte geweest... pffff maar echt bloedje heet daar hoor {:} eerste dagen alleen maar onder de parasol doorgebracht... te warm om in de zon te liggen was over de 40 graden.
Was op zich mijn armen en gezicht wel al bruin hoor, maar de rest niet... haha krijg je als je met de paarden bezig bent he?

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-18 22:38

Ben ik ook weer! Ik ben ook een week weggeweest! Morgen of maandag even ene uitgebreider berichtje van mijn kant

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:16

Ik heb de jurk binnen. Voldoet (nog) niet helemaal aan mijn wensen. De onderrok vind ik te kort, ik wilde graag dat die ook tot onderaan zou komen en de pasvorm vind ik (nog) niet mooi, misschien is de jurk en fractie te lang. Ik zal binnenkort even foto's maken, want ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Als jullie ideeën hebben om de jurk aan te passen dan hoor ik het graag.

Jetta_2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:35

jildou1979 schreef:
Ik heb de jurk binnen. Voldoet (nog) niet helemaal aan mijn wensen. De onderrok vind ik te kort, ik wilde graag dat die ook tot onderaan zou komen en de pasvorm vind ik (nog) niet mooi, misschien is de jurk en fractie te lang. Ik zal binnenkort even foto's maken, want ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Als jullie ideeën hebben om de jurk aan te passen dan hoor ik het graag.

Oh jammer dat de jurk niet helemaal voldoet zoals je gehoopt had. Vind het bij Wish ook altijd erg lastig met die bovenstukjes, bij die van mij sluit het ook niet helemaal mooi aan. Moet ook nog even kijken wat ik daarmee ga doen.
Ik heb inmiddels ook de andere bestellingen binnen. Die handversiering is erg mooi, maar ook erg lastig omdoen. De haarkam is voor mij veel te groot. Maar die neem ik wel mee, mss dat iemand anders hem wel in kan?? En anders misschien in de manen van een paard??

Ik heb ook nog een cape en een pruik besteld bij Wish, maar denk niet dat die op tijd binnen zijn voor deze meeting, maar heb me ook nog opgegeven voor een meeting in september met onderwerp film dan zijn ze wel binnen :o .

Afbeelding

Afbeelding

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:49

De cape en pruik lijken me heel geschikt voor een meeting met film als thema, gaaf.

Mijn probleem is juist dat mijn cup te groot is voor de jurk. Ik had daarom al een maat groter besteld en ik heb de pads er nu uit gehaald. Bij de taille heb ik de jurk nu iets ingenomen. Nu nog een oplossing voor de onderrok.
Verder moet ik nog even op zoek naar mooie accessoires. Daar heb ik nog niet echt ideeën voor.

Ik wilde heel graag met een lange jurk, maar als ik dat niet naar mijn zin krijg heb ik nog 2 korte jurkjes als optie. Ik zal daar ook nog even foto's van maken.
Alle ideeën en adviezen zijn welkom.

Jetta_2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:47

jildou1979 schreef:
De cape en pruik lijken me heel geschikt voor een meeting met film als thema, gaaf.

Mijn probleem is juist dat mijn cup te groot is voor de jurk. Ik had daarom al een maat groter besteld en ik heb de pads er nu uit gehaald. Bij de taille heb ik de jurk nu iets ingenomen. Nu nog een oplossing voor de onderrok.
Verder moet ik nog even op zoek naar mooie accessoires. Daar heb ik nog niet echt ideeën voor.

Ik wilde heel graag met een lange jurk, maar als ik dat niet naar mijn zin krijg heb ik nog 2 korte jurkjes als optie. Ik zal daar ook nog even foto's van maken.
Alle ideeën en adviezen zijn welkom.

Wat is je probleem met de onderrok?? Is de jurk verder doorzichtig? Wat je zou kunnen doen is er een witte legging onder aan doen. Of eventueel zelf een onderrok maken van een "oud" wit laken?
Ik heb anders ook nog een andere langere jurk, die kan ik zo wie zo wel meenemen. Mss dat je dat wat lijkt? Bovenstukje is met elastiek dus dat past altijd. Ik heb wel de mouwtjes eraf geknipt, die zaten erg strak (beetje te gespierde bovenarmen... _O- haha)

Afbeelding

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:07

Dank je wel Jetta.
Ik ga nu denk ik nog maar even op zoek naar een lange onderrok.

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:18

Ik ben tevreden met de jurk nu ik een onderrok heb. Alleen nog op zoek naar accessoires.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:38

Hoe staat het ervoor? Is iedereen voorzien van een outfit :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:22

Mijn jurk is nog niet binnen.. begin wel een beetje te stressen nu.. :=

Jetta_2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 10:40

S_imonee schreef:
Mijn jurk is nog niet binnen.. begin wel een beetje te stressen nu.. :=

Ik neem meerdere jurken mee (waaronder een zelfde als die van jouw) dus als hij niet op tijd is heb ik eventueel wel wat voor je.
Moet zelf ook even rekening houden met het feit dat ik "iets" aangekomen ben... haha dus hoop dat ik nog in de jurk pas pas die ik hiervoor uitgekozen heb... :oo
Maar ga er van uit van wel... :j en anders van de week maar even iets minder eten en wat harder lopen.... haha

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-18 12:58

Sorry het is een beetje rustig vanaf mijn kant. Mijn collega is ziek en werk dus meer als 40 uur in de week ipv 15 haha

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:26

Ik ben ook niet erg actief geweest. Heb eindelijk m'n dienst kunnen ruilen dus ik kan mee als fotograaf. :)

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:46

Ik heb eventueel een trouwjurk maar ik heb maat 42 dan is het natuurlijk de vraag pas je hem. Ook was ik wel benieuws waar ik precies moet zijn maandag, ik ben er niet bekend.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:43

Hier is qua jurk alles rond! Morgen ga ik even met de bloemen aan de slag :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:10

Dat zou fijn zijn Jetta!
Volgens wish komt hij voor zaterdag binnen. Dus ik hoop dat dat ook zo is.
Anders heb ik ook nog wel een leuk strapless jurkje, maar niet zo zwierig haha.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:19

Ik heb bij de action een soort corsages gevonden, daar zit een heel mooi steeltje aan die ik door de manen kan steken en dan aan de achterkant kan vastzetten :D Ik ga nog wel even op zoek naar klemmetjes of iets dergelijks, maar met elastiekjes is het zonet ook gelukt en dat leek al aardig paardproof!

Hoe doen jullie het eigenlijk met de jurk? Daar op locatie aandoen?

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 12:38

Route:
Adres voor de TomTom is eerdveldsweg. Als je vanaf Zwolle en omgeving komt rij je Ommen door, je gaat de brug over en daarna direct links de beerzeweg over. Deze weg volg je. De 2e spoorwegovergang ga je over en die weg rij je een stukje door en dan kom je bij de parkeerplaats (de eerste overgang is die nara vakantiepark besthemerberg, deze moet je niet hebben!!)

Op de parkeerplaats verzamelen we. Vanaf daar lopen we na de kleine zandverstuiving en kunnen we beginnen.

Ik stel voor om om half 7 allemaal klaar te staan op de parkeerplaats! Dan kunnen we ook uiterlijk om 7 uur starten!

Mocht eer interesse zijn in een groepsapp let me know (pb met je nummer) dan maak ik deze week een app aan. Uiteraard blijft alle belangrijke info via t topic gaan (en ook het afleveren van foto's)

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:00

Gezien ik vanuit groningen kom, kom maar door met die whatsappgroep. Voor als ik de weg toch mocht kwijtraken. Ik stuur je wel even een pb!

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:16

Ik wil ook wel in de app :) stuur je een pb.

Jetta_2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 19:09

Ik heb je mijn nummer ook in een pb gestuurd :)

Rianne: ik neem een vrachtwagen mee, dus ik kleed me denk ik daar om anders ben ik bang dat ik met het in en uitladen van die hengst niet schoon blijf... haha
Ruimte te over in de vrachtwagen dus als je je liever daar wilt omkleden kan je dat in de vrachtwagen doen... :D

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 19:13

Ik dacht er zelf ook al aan om in de trailer te gaan staan idd maar een vrachtwagen is helemaal luxe! 8-)