Lekker bijgekleurd, haha zal wel goed opvallen met die witte jurk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_imonee schreef:Oh lekker Jetta, waar ben je geweest?
Hier gaat het bijkleuren helaas nog niet zo vlot.. ik ben gezegend met een huid die heel langzaam bruin wordt![]()
Ik probeer in mijn vrije tijd wel alle mogelijke zonnestralen mee te pakken haha.
jildou1979 schreef:Ik heb de jurk binnen. Voldoet (nog) niet helemaal aan mijn wensen. De onderrok vind ik te kort, ik wilde graag dat die ook tot onderaan zou komen en de pasvorm vind ik (nog) niet mooi, misschien is de jurk en fractie te lang. Ik zal binnenkort even foto's maken, want ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Als jullie ideeën hebben om de jurk aan te passen dan hoor ik het graag.
jildou1979 schreef:De cape en pruik lijken me heel geschikt voor een meeting met film als thema, gaaf.
Mijn probleem is juist dat mijn cup te groot is voor de jurk. Ik had daarom al een maat groter besteld en ik heb de pads er nu uit gehaald. Bij de taille heb ik de jurk nu iets ingenomen. Nu nog een oplossing voor de onderrok.
Verder moet ik nog even op zoek naar mooie accessoires. Daar heb ik nog niet echt ideeën voor.
Ik wilde heel graag met een lange jurk, maar als ik dat niet naar mijn zin krijg heb ik nog 2 korte jurkjes als optie. Ik zal daar ook nog even foto's van maken.
Alle ideeën en adviezen zijn welkom.
S_imonee schreef:Mijn jurk is nog niet binnen.. begin wel een beetje te stressen nu..