Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shiloh schreef:Oh echt! Ik dacht dat jullie een nieuw plan hadden getrokken met 1 op 1 in 2 rondes.
Esaqar schreef:Even een schema!
Ik heb geprobeerd een beetje hond grootte bij hond grootte te houden, of leeftijd bij leeftijd.
Dat is ook leuk voor het spelen!
(Zoals bijvoorbeeld Mr. Monk en Boef, en Floyd en Nero.)
Ik hoop dat iedereen tevreden is. Mocht je toch graag een ander tijd willen (middag of ochtend) meld het even in het topic. Misschien wil er dan wel iemand ruilen.
Bij de vorige meeting hadden we aan 10 minuten fotograferen tijd genoeg! De laatste paar minuten stond ik tenminste zo af en toe om me heen te kijken omdat ik alles wel had.
Edit: en oja, ik sluit in de middag als fotograaf wel bij iemand aan
[ Afbeelding ]
magda_90 schreef:Esaqar schreef:Even een schema!
Ik heb geprobeerd een beetje hond grootte bij hond grootte te houden, of leeftijd bij leeftijd.
Dat is ook leuk voor het spelen!
(Zoals bijvoorbeeld Mr. Monk en Boef, en Floyd en Nero.)
Ik hoop dat iedereen tevreden is. Mocht je toch graag een ander tijd willen (middag of ochtend) meld het even in het topic. Misschien wil er dan wel iemand ruilen.
Bij de vorige meeting hadden we aan 10 minuten fotograferen tijd genoeg! De laatste paar minuten stond ik tenminste zo af en toe om me heen te kijken omdat ik alles wel had.
Edit: en oja, ik sluit in de middag als fotograaf wel bij iemand aan
[ Afbeelding ]
Voor nu 24 graden. Is het een idee om de meeting een uur eerder te laten beginnen ivm de warmte voor de honden?