Hoe laat is het de bedoeling om te verzamelen? Net even gekeken, het is voor mij 120 km rijden, 1 uur en 18 minuten. Moet dus voor half 10 al weg zijn denk ik. Weet niet hoever het lopen is vanaf het parkeren naar de plek voor de foto's?
Ik meende te hebben gelezen om half 11 verzamelen. Ik ben een kleine 2 uur onderweg, dus ik vertrek om half 9 al
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-01-18 19:52
Jij moet helemaal ver ja. Daarom vind ik het zo leuk dat we elkaar (en de honden) gaan zien, we wonen gewoon zo ver uit elkaar. Hoewel ik wel bij jou af en toe in de buurt kom, half december nog met Kiko in je buurt geweest, mijn schoonouders wonen in Leek.
Edit: topic nog een keer doorgelezen, maar zie geen verzameltijd staan.
Gave foto's! Ik zie honden die wel braaf poseren. Kiko was dramatisch lastig vandaag, sorry voor dat rampenmodel. Alles om haar heen was veels te spannend.
Zo, even maar de laptop aangezet om de foto's goed te zien, prachtig! Die foto met die sjaal met Kiko, het past geweldig bij haar ogen. Manlief vindt die foto ook geweldig. Marlinde, jij hebt echt de Kiko blik op de foto staan. Je bent misschien beginnend, maar ik doe het je niet na! Ik vind ze mooi!
Ik vind die met sjaal van Kiko zelf ook erg leuk, inderdaad een mooie combi met z’n ogen!
Ik ben net als Marlinde pas heel kort aan het fotograferen (zo’n 3 à 4 maanden) dus ik vond het echt super fijn om zo een dag te kunnen oefenen met allemaal knappe modellen.
Morgenochtend ga ik verder met de rest en ik hoop morgen van iedereen vast een voorproefje te kunnen plaatsen.
MarlindeRooz
Geplaatst: 07-01-18 21:19
Zal stiekem even laten zien wat mijn vriend normaal doet qua fotografie haha.