Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:Het andere jurkje. Taille zal nog gaan denk ik maar rits tot helemaal boven krijgen lukt op de pop net niet.
Hier staat wel de kraag het mooist bij.
[ [url=m/25gM3u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IFpLw5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ania schreef:Jis_ schreef:Het andere jurkje. Taille zal nog gaan denk ik maar rits tot helemaal boven krijgen lukt op de pop net niet.
Hier staat wel de kraag het mooist bij.
[ [url=m/25gM3u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IFpLw5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hmm.. ik weet niet of ik fan ben van dat glanzende overrokje. Waarom heb je daarvoor gekozen?
(Kan ie er ook vanaf?)
Eraf knippen is geen optie. Er moet iets over de rok heen omdat ik die zo ga aanpassen dat hij om jouw middel past. Dat stukje wordt minder mooi en wordt weer weggewerkt met de laag van het cocktailjurkje. Niet glanzende stof erover naaien kan wel. Denk wel dat deze bovenaan te krap zal zitten en dat gaat niet mooi staan.
Jis_ schreef:Helaas gaat het Tamahra niet lukken om er bij te zijn. Jammer Tamahra
Karen gaat mee. Heel leuk je straks weer te ontmoeten! site
.
Dat zou heel leuk zijn, om samen te kunnen komen maar ik ga dan andere modellen voorbij die zich eerder hebben opgegeven. Daarnaast is er al een strakke planning. En nog een hoorn maken gaat mij in de tijd die ik nog heb echt niet meer lukken en dat is waar deze shoot wel om draait natuurlijk.
Zo wat redenen om nee te moeten zeggen, sorry.
Heb er zin in.