Qua kleuren ben ik voor rustige kleuren bij jouw paard donker blauw of bordeau rood? (Donker oker oranje zou ook kunnen maar dan wordt het wel veel veel geel) En gewoon net schoon tuig of touwhalster/leren halster
Ik kan alleen in de middag aangezien ik uit de nachtdienst kom. Dit had ik wel al meteen aangegeven. Als ik een beetje normaal op de foto wil moet ik wel een paar uurtjes geslapen hebben
Daarbij wil ik even aangeven dat de straat bij duindigt is afgesloten. Je moet dus via de buurtweg komen. Daar kom je alleen van de landscheidingsweg komende UIT de richting van Scheveningen.
Vind de middag sowieso wel wat fijner dan de ochtend. Als ik nog moet poetsen en wassen en trailer laden en rijden wordt het anders zo'n vroegertje op de vrije zondag
Zou eventueel richting einde van de middag een optie zijn? Bijvoorbeeld 15.00 verzamelen en 15.30 starten? Portretfoto's maken duurt maximaal 1,5 uur (langer is voor de paarden ook niet echt een optie). Daarna zouden we eventueel nog wat rijfoto's kunnen maken voor degenen die dat willen.
Ik vind de middag ook prima, maar als het kan niet zo laat. Het wordt ook steeds eerder donker en ik heb ook nog een gezin thuis zitten. Zou 2 uur beginnen niet een betere tijd zijn dan? En dan half 2 verzamelen
Ik wil even meegeven dat het van het weekend echt schijt weer word. Zaterdag en zondag. Is het niet verstandiger om het een andere keer te doen? Want er komt alleen maar meer regen bij. Ik wil niet de boosdoener zijn, maar wil alleen meegeven dat ik mijn apparatuur niet laat nat regenen haha.
Volgens buienradar valt het nog mee met regen, maar het gaat wel echt stormen. Vanaf vrijdag al tot windkracht 7 en zaterdag een zondag zels 8. Lijkt me niet veilig om dan met een trailer de weg op te gaan
Sorry voor de late reactie was een week op vakantie. Ik dacht dat de shoot de 28e werd. Deze zondag kan ik helaas niet..ik wacht even de weersvoorspellingen af
Ik meld me af voor as zondag. Het weer lijkt niet te beteren en ik heb een ander aanbod gekregen. Mocht het verplaatst worden, de 28ste kan ik niet. Ik kan alleen op zondagen