Het parkeren is dus aan een zandweg? Is dat wel begaanbaar? Ik heb geen dikke 4x4 voor de trailer haha.
De trouwjurk past nog (gisteren gepast), maar ik zou die dan voor de portretfoto's denk ik aan doen en dan snel omkleden als we naar de andere locatie gaan? Is dat wel te doen?
Het is een mooi hard zandpad. Geen probleem hoor met een niet 4x4. Volgens mij is omkleden ook geen probleem. Of in de trailer of tussen de bomen. Het ligt er zo afgelegen. Volgens mij blijven de paarden op 1 locatie. Toch TS?
Tot nu valt het elke zomer mee met de dazen daar. Je zult sneller last hebben van de huis tuin en keuken mug.
Het was de bedoeling om met de paarden naar beide plassen te gaan. Maar dat kunnen we zaterdag ook wel overleggen met elkaar. Ik hoop alleen wel dat het beter weer word dan dat ze nu voorspellen.
Latruda
Geplaatst: 21-06-17 17:23
Ik heb hier nog een filmpje van 2 maand geleden toen we zijn wezen 4x4 rijden. Het geeft wel een goed beeld van de omgeving van de grote plas
Nog opnieuw een vraag van mijn kant. Is er iemand die de terug weg over Borger gaat en mij kan afzetten? Of iemand die langs het OV knooppunt Gieten rijd (de grote rotonde) die mij daar kan afzetten.
Heen weg is gereld, maar ik wil ook graag weer thuis komen
Als het van 1 tot 4 maar een beetje droog wil zijn heb ik ook totaal geen moeite met wat koeler weer.
Ik rij over Gasselte Naomi, ik weet niet of je daar iets aan hebt voor de terugweg? Ik wil met de trailer liever geen smalle binnendoor weggetjes rijden, maar misschien ik je ergens afzetten.
Murosch helaas is Gasselte voor mij niet te doen. Daar gaat namelijk maar 1 keer per uur een bus naar Borger en dan zul je net zien dat ik die mis. Maar bedankt voor het aanbod!
Ik rijd wel over Gieten, maar ik ben veel eerder klaar dan jij...
Muronia
Geplaatst: 22-06-17 13:57
Zou het niet het handigst zijn als 1 van de andere fotografen je even bij het station bij de rotonde afzet? Als het goed is zijn jullie tegelijk klaar.
Nee, de weersvoorspellingen zien er niet veelbelovend uit. Hopen dat het een beetje bijtrekt..
roekes
Geplaatst: 23-06-17 11:47
Het is een mooie plek ik kom er bijna wekelijks met mijn honden. Met mijn ponys zou ik er nooit ingaan. De bodem is erg onregelmatig. Voor je het weet zit je in een diep gat. En er liggen zoals eerder vermeld inderdaad veel stenen op de bodem