xpattystagor schreef:xxwienekexx schreef:Voor de fotografen, ik zie regelmatig foto's van fotografen op online spellen voorbij komen, ik vind dat van mijn eigen paard(en) niet prettig en zou het dus ook fijn vinden dat de foto's waar mijn paard op staat niet gebruikt worden op online paardenspellen als hetpaardenspel.nl, portfolio's op fotografen websites en grote publicaties zijn (als je het even aangeeft, altijd leuk mezelf terug te zien) uiteraard geen probleem.
Kortom, bokt, facebook, website, afdruk op kaartje/poster enzo is geen probleem maar een online spelletje vind ik niks![]()
Ik hoop dat dit voor alle deelnemende fotografen geen probleem is?
Mee eens! Krijg de laatste tijd meerdere mailtjes van mensen die fotos willen gebruiken voor paardenspellen, tot nu toe geweigerd maar ik vind het echt raar.. ik schrok toen je zei over portfolio ed, las het gelukkig verkeerd! Dacht dat je zei dat portfolio en facebook ed ook niet mocht hahah. maaaaar gelukkig
Ik heb inderdaad ook al veel berichtjes daarover gehad van mensen die toestemming willen om mijn fotos te gebruiken. Vind dat ook echt 3 x niks!