Ik ben nog even in dubio qua indeling. Qua modellen 1 of 2 groepen doen. Bij een groep zijn dus alle 6 modellen tegelijk aanwezig en roeleren we dus lekker door. Fotografen werken dan in of alleen of met zijn tweeeen. Bij twee groepen, zijn de fotografen de hele tijd aanwezig en de modellen opgesplitst in twee groepen. Fotografen werken dan in twee of drietallen.
Als ik mee mag, zou ik het wel fijn vinden om in 2 tallen te fotograferen. Je kan toch net iets van elkaar leren of juist samen tot het juiste beeld komen
Qua fotograferen maakt het voor mij niks uit maar voor de modellen lijkt het me minder fijn om 6 rondes achter elkaar te poseren en te doen, dus eens met Jets
Ik sluit me aan bij de meerderheid.. Hou er alleen niet zo van om als fotograaf dan zowel een ochtend als een middag aanwezig te zijn op locatie. Persoonlijk houd ik dat niet zo goed vol.. Dus dan zou ik gaan voor in een keer 6 rondes, met bijvoorbeeld een pauze tussendoor.. Ik vind in tweetallen fotograferen ook geen probleem, in drietallen vind ik wat onhandig! Voorkeur gaat wel uit naar alleen fotograferen... Dat is mijn mening!
Jaa daarom we zouden wel 3 modellen om 3 modellen doen kunnen doen. Dan zouden er 2 groepjes van 3 fotografen komen en 1 van 2. En dan dus 2 rondes met modellen. Maar ik weet niet als fotografen dat zien zitten. We zouden ook eventueel 4 groepjes kunnen doen van 2, maar dan heeft elke keer een groepje een korte pauze. maar duurt de meeting dus automatisch ook weer langer. Want dan heb je 8 keer een rondje van 20 minuten
Met drie fotograferen is wel lastig heb ik ervaren. Dan zou ik eerder gaan voor een extra groepje en steeds een groepje die pauze heeft. Dan hoeft er tussen de eerste en tweede modellen groep ook niet zoveel tijd te zitten Alleen dat is dan wel weer lang poseren voor de modellen..
Ik vind met tweetallen niet erg, juist leuk. Kan je van elkaar leren met z'n drieëen is wel een beetje veel. Dan liever een pauze er tussendoor voor de fotografen
Bedankt allemaal weer voor jullie inbreng! Zoals het nu lijkt zullen de modellen in 2 groepen verdeeld worden (voorkeur doorgeven mag uiteraard) De eerste groep zal dan rond 10 uur starten en de 2e rond half 1 1 uur. Preciese indeling komt uiteraard nog