Anoniem schreef:Jaa dat dacht ik inderdaad ook, bij een modern sprookje is een kortere jurk echt wel leuker denk ik?
Dat denk ik ook!
Ik zit echt in sprookjes dubio... heb een zwarte fries, dus ik kan veel kanten op. Alleen de maar is welke kant..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoniem schreef:Mwa... Kroontje op, glitterschoentjes, paard in bloemen... Tja, "modern sprookje" is wel een korte jurk idd, en dat dan maar gewoon erbij vermelden dat het om een modern sprookje gaat ofzo
Zou anders niet weten hoe ik er een moderne draai aan moet geven, spikes erop?
Anoniem schreef:Lades jullie zijn het niet met elkaar eens en dat helpt niet
Enige wat voor mij dan is, een lange jurk zal ik voor shoots wel vaker aandoen, en opzicht zijn beide (de lange en korte) niet van de prijs "die je even leuk voor één keer koopt", dus ik moet er nog even goe dover nadenken!
MarliesR schreef:Ik twijfel of het handig is als ik de datumprikken ook invul? Aangezien ik niet echt als model kom, maar wellicht met Yorek als "prop"? Of is er al iemand die zeker is dat ze graag willen dat ik langskom met Yorek?
Roodkapje is natuurlijk een voor de liggend thema met wolfhond. En dan bijvoorbeeld "dark themed" om het wat moderner/anders te maken?
[ [url=m/V6M1Jl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of misschien kan er nog iets met "Wolf in schaapskleren + herder". Al is het dan niet helemaal conventioneel sprookjesthema..