Nog een fotograaf nodig? Ik zag m al eerder voorbijkomen maar werd verward door de verschillende data.... dacht dat t al geweest was.... kwam ie weer langs
Ik weet niet of ik nog kan komen. Onze puppycursus zal op zondagochtend zijn ipv zaterdagochtend. Ze is pas 9 weken oud dan en 1 week bij ons dus ik vrees dat het teveel wordt voor onze kleine frummel als ik dan al naar een meeting ga na de 1e keer cursus... Of kan het wel? Ik wil haar niet overbelasten. En het zou sowieso dan alleen smiddags kunnen..
Ja vind het zelf ook wel jammer.. Maar denk dat het helemaal niets wordt Ze was afgelopen weekend tijdens de Autumn Desert Trail ook super druk! Dus stilstaan zal dan een drama worden haha!
Kunnen we ook weer afvinken, nu vanalles organiseren voor de open dag van onze mensen met beperking op de manege en dan zal ik daarna even een schemaaaaaatje maken.
Is het mogelijk om bij deze meeting mensen bij toe te voegen? Heb helaas heel weinig aanmeldingen voor een week later.. Ik hoor het wel en anders hebben we pech