[P] Dressuurmeeting op het strand - ZH

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Re: [P] Dressuurmeeting op het strand - ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:39

Ik heb even dit topic doorgelezen omdat het strand van ZH voor mij nog te doen is.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de houding van TS weinig uitnodigend vind om me aan te melden.
Afzeggingen gebeuren bij iedere meeting en als je dat niet kan hebben (aangezien je behoorlijk aanvallend reageert dat je er ''dan wel mee kapt'') moet je misschien inderdaad maar stoppen met meetings organiseren.
Als er in de OP staat dat het maart/april gepland staat en dat opeens februari wordt, tja dan moet je rekening houden met afmeldingen, niet iedereen heeft zoveel vrije tijd als jij misschien hebt ;)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:46

Ik wil me graag aanmelden! Heb een paard te leen gekregen, maar wil eerst duidelijkheid hebben over de datum. Het is logisch als er in de OP staat maart of april en vervolgens wordt het een andere maand. Sommige mensen hebben wellicht toch nog een leven naast bokt en de foto's.
Maar als de sfeer hier net zo is als op de meeting wens ik je succes met zoeken naar modellen, want dat is niet echt uitnodigend ;-).

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:08

Wat jammer dit topic.. Al sinds september vorig jaar keek ik al uit naar deze fotomeeting.
Ook mij was het opgevallen dat TS erg aanvallerig is. Zelf had ik een vrij normale vraag, maar kreeg ook een vrij negatief antwoord terug.

Dat de shoot naar februari wordt verplaatst i.v.m. de gezondheid van TS snap ik zeker, al knap dat ze alsnog deze meeting wilde organiseren. Alleen voor mij de vraag of ik februari met paard door omstandigheden ga redden. Als anderen het gaan oppakken zou mijn voorkeur nog steeds maart/april zijn (en evt. een ander strand).

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 19:45

Sorry hoor maar als mijn operatie van januari naar eind februari is gegaan. Ken moeilijk zeggen ja doe maar van de zomer want dan heb ik tijd!
Ik heb inderdaad weinig van mn laten weten, en mocht iemand een pb willen kan ik het zo uitleggen wat er allemaal gebeurdt is!

Krijg straks een operatie waar ik 2 maanden van moet herstellen, ik durf dan niet te zeggen of ik een meeting kan organiseren dus vandaar dat ik heb gekozen voor februari omdat ik wel de meeting door wil laten gaan!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:04

Als je niet genoeg animo vind voor de meeting in februari, dan ja, moet je het misschien wel verplaatsen naar de zomer ;)

Overigens vind ik de toon van je bericht weer erg aanvallend. Als je direct had uitlegt wat er zou kunnen gebeuren, had men hier rekening mee kunnen houden. Nu doe je alleen maar heel boos, waardoor mensen zich afmelden, begrijpelijk. Ik ga dus ook zeker niet dit topic verlaten, zoals ik al eerder aangaf had ik wel degelijk interesse in deze meeting namelijk ;)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:06

DShots schreef:
Sorry hoor maar als mijn operatie van januari naar eind februari is gegaan. Ken moeilijk zeggen ja doe maar van de zomer want dan heb ik tijd!
Ik heb inderdaad weinig van mn laten weten, en mocht iemand een pb willen kan ik het zo uitleggen wat er allemaal gebeurdt is!

Krijg straks een operatie waar ik 2 maanden van moet herstellen, ik durf dan niet te zeggen of ik een meeting kan organiseren dus vandaar dat ik heb gekozen voor februari omdat ik wel de meeting door wil laten gaan!

Het gaat er niet om dat je operatie wordt verplaatst, want dat heb je niet in de hand. Maar het gaat er bij sommige denk ik om dat het out of the blue wordt veranderd in februari. Als het wellicht eerder en betijds was aangegeven of wanneer je het wist, dan was het anders.

Maar nu moeten mensen het tussen de regels en berichten door lezen dat het veranderd is, dus wellicht ook hand between the boobies steken zoals het spreekwoord zegt. Hoe dun een pannenkoek ook is, het heeft altijd twee kanten. Dus wellicht ook naar je eigen keuzes en intonatie kijken ;-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:06

Sterkte met je operatie.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 20:07

Helaas kan je vanaf mei niet meer op alle stranden, dus vandaar was het maart/april! Maar aangezien de operatie van september naar oktober van oktober naar januari en van januari naar eind febuari is verhuisd met ook nog niet complete zekerheid

Ga ik voor save en doe ik de meeting eerder, de datum stond ook nog niet vast dus kon ik gewoon spelen met een datum!

Direct gebeuren? Er is van alles met mij gebeurdt dat ik nergens zin meer in had! Ik kan lichamelijk niks meer, en aangezien ik niet de meeting wil afblazen wordt het februari

Datum is 12 februari
Reseve is 19 februari

:)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:08

Eerste reserve was ik :) en gelukkig, ik kan beide datums *\o/*

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 20:10

Iejoorr schreef:
Als je niet genoeg animo vind voor de meeting in februari, dan ja, moet je het misschien wel verplaatsen naar de zomer ;)

Overigens vind ik de toon van je bericht weer erg aanvallend. Als je direct had uitlegt wat er zou kunnen gebeuren, had men hier rekening mee kunnen houden. Nu doe je alleen maar heel boos, waardoor mensen zich afmelden, begrijpelijk. Ik ga dus ook zeker niet dit topic verlaten, zoals ik al eerder aangaf had ik wel degelijk interesse in deze meeting namelijk ;)

Inprincipe komen we geen modellen te kort want al komen er 4/5 is het ook prima! Meer de tijd, en hoef niet alles gehaast.
In mn oproep, had ik 3 mensen die mee wilde doen. Komen uiteraard op een stemlijst, maar moest vanmiddag naar de dokter dus probeer morgen middag even iets in elkaar te zetten!
Ben morgen namelijk in schipluiden een stal fotograferen en zondag in tiel de hele dag!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 20:11

Celiien schreef:
Eerste reserve was ik :) en gelukkig, ik kan beide datums *\o/*

Nee 5de reseve :o

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:11

Van de mensen die zich net aangemeld hebben... :roll:

Hoe kan je overigens een stal fotograferen terwijl je niks kan >;)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:12

Sta ik dan überhaupt ook op de lijst van reserven? Of moet ik dan eerst foto's sturen?
Laatst bijgewerkt door Justme_Lisaa op 20-01-17 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 20:13

Als wat kom je dan? Fotografen heeft niemand zich afgemeld en de modellen moeten nog gestemd worden :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:13

DShots schreef:
Als wat kom je dan? Fotografen heeft niemand zich afgemeld en de modellen moeten nog gestemd worden :)

Zoals ik al eerder zei, als model! Kan een paard lenen :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 20:14

Modellen moeten nog gestemd worden, is geen reservelijst!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:39

Ik heb me net aangemeld als model. Met Trento B X Wellington, Z dressuur.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:40

@ TS: gaat de meeting nu wel of niet door? Want hou mij als model nog steeds aanbevolen.
Laatst bijgewerkt door Cardy op 20-01-17 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 20:43

Cardy ; stuur even een pb! Maak via fb wat aan! :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:52

Moderatoropmerking:
Ik plaats hier een slotje voor overleg.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:26

Moderatoropmerking:
Wij hebben heel wat berichten moeten verwijderen omdat deze op ruzie uit liepen. Omdat het fijn zou zijn voor alle betrokkenen als de meeting door kan gaan hebben we besloten het topic weer te openen.
We zien wel graag dat jullie ontopic blijven reageren, het bespreken om zelf een andere meeting te organiseren hoort hier niet thuis. TS heeft er voor gekozen om te meeting te laten plaatsvinden op 12 of 19 februari.

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:56

Super fijn :)

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:56

top fijn dat we het ook via hier dan weer kunnen volgen