Ik wacht op reactie van JustOneBite, aangezien mijn golden hier niet geschikt voor is
JustOneBite
Geplaatst: 04-11-16 11:39
Anoniem schreef:
Ik wacht op reactie van JustOneBite, aangezien mijn golden hier niet geschikt voor is
Sorry late reactie! De hond kan mee eventueel wil mijn zusje model zijn. Die heeft alleen geen bokt. Maar gok wel dat we dan met genoeg zijn om het door te kunnen laten gaan?
Foto van de hond volgt nog met officiële aanmelding. Maar nu moet ik rennen om optijd te komen haha
horserider22
Geplaatst: 06-11-16 19:42
Zijn er nu genoeg modellen? Is er al wat meer zekerheid, aangezien de meeting al volgende week gepland staat. Ik lees als eerste reserve fotograaf nog gewoon even mee.
Ik had de regeling al overgedragen en na heel veel wikken en wegen heb ik ook besloten om mij af te melden als fotograaf.
Ik ga het momenteel lichamelijk niet redden om hele dag buiten in de weer te zijn... sorry voor de afwezigheid en late respons. Maar heb er behoorlijk moeite mee en vind het confronterend dat dit soort dingen nu even niet gaan meer..
Kelly
Geplaatst: 06-11-16 20:24
Ik blijk helaas te moeten werken dus ik zal me ook moeten afmelden
@Avankol, heb jij iets meer duidelijkheid voor ons?
hamsterfan
Geplaatst: 07-11-16 12:56
Ik en AvanKol hebben het er even over gehad of we de meeting wel of niet door zouden laten gaan. Helaas hebben we door alle afmeldingen moeten besluiten dat we hem niet door laten gaan. Ook omdat het de laatste tijd vaak slecht weer en de kans op mooi/droog weer niet zo groot is..
Deze meeting willen we waarschijnlijk in het voorjaar gaan houden (wat mij betreft zeker )