Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annikeee19 schreef:beschikbare datums, goute wanneer je kan
6 aug - kirsten4
7 aug - kirsten4
13 aug - kirsten4
14 aug - kirsten4
20 aug - kirsten4
21 aug - kirsten4
27 aug - kirsten4
3 sept - kirsten4
4 sept - kirsten4
10 sept - kirsten4
11 sept - kirsten4
kirsten4 schreef:annikeee19 schreef:beschikbare datums, goute wanneer je kan
6 aug - kirsten4 - sure-lee
7 aug - kirsten4 - sure_lee
13 aug - kirsten4 - Sure_lee
14 aug - kirsten4 - Sure_lee
20 aug - kirsten4 - Sure_lee
21 aug - kirsten4 - Sure_lee
27 aug - kirsten4 - Sure_lee
3 sept - kirsten4 - Sure_lee
4 sept - kirsten4 - Sure_lee
10 sept - kirsten4
11 sept - kirsten4
kirsten4 schreef:annikeee19 schreef:beschikbare datums, goute wanneer je kan
6 aug - kirsten4- Blixem- Sure_lee
7 aug - kirsten4- Blixem- Sure_lee
13 aug - kirsten4- Sure_lee
14 aug - kirsten4- Sure_lee
20 aug - kirsten4- Sure_lee
21 aug - kirsten4- Sure_lee
27 aug - kirsten4- Sure_lee
3 sept - kirsten4- Blixem- Sure_lee
4 sept - kirsten4- Blixem- Sure_lee
10 sept - kirsten4- Blixem
11 sept - kirsten4 - Blixem
Pfoe lastig te zeggen.. Pony wordt eind vd zomer verkocht door z'n eigenaar, dus kan echt niks vast stellen.. Ook begin ik met een studie dus lastig te zeggen. Voor mij alle opties nog open dus!
Mariekexxx schreef:Kabayo schreef:Als je mee wilt doen regel dan zelf vervoer. Word er nu een beetje moe van, je wilt graag gratis mooie fotos zonder enige moeite of een rooie cent.
Pardon....
Het is maar een vraag.
puppy1128 schreef:Is er nog plek voor 2 fotografen? en een beetje goed bereikbaar met de trein? Ik zelf kom uit Den helder (Noord-Holland) en wil een keer ergens anders heen dan in de buurt (net als mijn vriendin).
Moet nog even wachten op antwoord, als het kan en vriendin wil ook mee dan wil ik mij aanmelden.
Vanaf een station opgehaald kunnen worden zou ook fijn zijn. Raken we al stuk minder snel verdwaald.
puppy1128 schreef:Is er nog plek voor 2 fotografen? en een beetje goed bereikbaar met de trein? Ik zelf kom uit Den helder (Noord-Holland) en wil een keer ergens anders heen dan in de buurt (net als mijn vriendin).
Moet nog even wachten op antwoord, als het kan en vriendin wil ook mee dan wil ik mij aanmelden.
Vanaf een station opgehaald kunnen worden zou ook fijn zijn. Raken we al stuk minder snel verdwaald.