voet schreef:Leuk he Susan, zo'n meeting organiseren. Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar vind het wel tenenkrommend. Lijkt wel of iedereen die zich opgeeft voor meetings eigenlijk geen zin heeft. En alleen maar 'excuses' zoekt om er onderuit te komen. Men realiseert zich kennelijk niet dat er een hoop werk in zit, en afspraken ed al gemaakt zijn. Waar bovendien ook kosten aan verbonden zijn. Opgeven voor zulk soort 'evenementen' is dus niet geheel vrijblijvend. Ik zou iedereen vooraf laten betalen, en afmelden is dan pech, geld kwijt.
Ik weet niet of je alle berichten hebt gelezen?
Ik begrijp ergens ook wel waarom je dit gezegd, maar soms zijn er gewoon situaties waar iemand niets aan kan doen.
Zo heb ik b.v. altijd vervoer, mijn vader rijd altijd voor mij en vind dit ook heel leuk. Nu was hij ook graag meegegaan, stond ook al groot in de agenda. Maar je beste vriend die je al 50 jaar kent die in eens gaat trouwens, dat is uniek en dat had voor hem voor deze keer dan toch prioriteit. Ik heb mijn best gedaan om ander vervoer te regelen en dit is helaas niet gelukt
Nogmaals ik begrijp dat afzeggingen vervelend zijn en ik begrijp ook dat opmerkingen zoals "met regen kom ik niet etc" heel vervelend zijn. Maar er zijn mensen die wel hun best doen om te komen en ik vind dit soort berichten dan ook vrij storend en ik moet ook heel eerlijk zeggen dat dit soort berichten mij dan ook tegen houden mij nog op te geven voor fotomeetings.
Wij vinden crossen geweldig en of het nou had geregend of niet, wij waren gekomen (als ik vervoer had), dat er fotografen bij staan is voor ons niet meer als een bonus.
Ik denk dat je niet half beseft hoe teleurgesteld ik ben dat ik er niet bij kan zijn en dit soort berichten zijn alleen maar zout in een open wonde.
Ik heb het idee dat ik mij constant moet verdedigen waarom ik niet kan, terwijl ik echt mijn best heb gedaan om wel te komen (en dit bericht is vast niet alleen tegen mij gericht, maar het staat er wel vlak na mijn afzegging dus ik reageer er maar op).