Ik ben er gisteren even langsgereden tijdens een rijles en ik stond er echt versteld van wat een mooi gebied het is. Ik had geen idee dat dat daar was! Weer wat geleerd! Wat ik me wel afvroeg.. Kan je daar ook een beetje leuk rijden? Aangezien ik niet zo'n held ben en ik had het idee dat ik daar niet veel mensen zou tegen komen (alles is eng) leek het me een goede plek om eens proberen alleen buiten te rijden...
Ik ging net met Jack even oefenen op de trailer, aangezien hij tot nu toe altijd alleen maar in de vrachtwagen gestaan had. Eerder deze week al geoefend zonder te gaan rijden en nu gingen we ook een klein stukje rijden, 5 minuten maar liefst!! Meneer heeft het voor elkaar gekregen om vast te komen te zitten met z'n voorpluk aan de zijkant van de stang aan de voorkant. Helaas is nu 80% van zijn voorpluk in de vuilnisbak beland.... Ondanks dat heeft hij nog wel een plukje waar menig kwpner jaloers op zou zijn, maar ik baal toch gigantisch!
Ah dat is balen, zonde zeg! Gelukkig heeft hij een hele bos, je ziet er niks van
Jets
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-16 09:23
Zo, de groepsapp voor belangrijke mededelingen is aangemaakt Ik heb alleen nog niks gehoord van Jolijneniris helaas.. Er is wel gevraagd om actief mee te praten in het topic dus ik hoop daar nog wat van te horen
Is er toevallig nog iemand die paaltjes en draad mee zou kunnen nemen?
Jets
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-16 13:01
Helaas heb ik van Jolijneniris geen bevestiging ontvangen op het schema en telefoonnummer. Daarom is er besloten haar tot vandaag 20.30 uur de tijd te geven om te reageren. Mocht zij dit niet doen dan wordt de eerste reserve benaderd om als model te komen.
Daarnaast, voor de modellen: omdat het thema paarden in vrijheid is hoeven de paarden niet ingevlochten te worden, los wapperende manen zijn het mooist dus we willen jullie vragen om de manen los te laten hangen
Jets
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-16 14:45
Inmiddels een aantal reservemodellen benaderd ivm afmeldingen. Ik hoor graag wie van de reserves nog beschikbaar is morgen! Ook als je verder op de reservelijst staat mag je even pben. Anders ga ik op zoek via facebook etc. omdat het nog erg kort dag is en het zonde zou zijn om minder modellen te hebben
Klopt, mensen die niet op de reservelijst staan mogen ook reageren hoor, maar omdat je veulens hebt lijkt het mij niet verstandig. Het thema is paarden in vrijheid, de paarden gaan los in een paddock en ik neem aan dat zij daar nog geen ervaring mee hebben en het risico dat ze ontsnappen is dan wat groter en wil ik eigenlijk niet lopen, vandaar dat ik je ook niet op de lijst gezet heb.
ze gaan elke dag met zn 2en los in een paddock blijven ook netjes binnen de lijntjes, hebben na een paar keer proberen toch wel respect er voor gekregen
De nieuwe datum zal zondag 1 mei worden, de reserve datum is 8 mei voor diegenen die ingevuld hebben dat ze dan kunnen. Ik zal een mod even vragen dit bij te werken.
Inschrijven kan weer. Modellen blijven ongeveer hetzelfde, fotografen hebben we nog plek voor.