Wanneer wordt de datum bekend? Aangezien ik op zaterdag vaak werk, moet ik op tijd vrij regelen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Junia schreef:Jippiiiiieeee Tirzah zit erbij!!! Ik ga duimen dat het de 16e wordt!
Wanneer wordt de datum bekend? Aangezien ik op zaterdag vaak werk, moet ik op tijd vrij regelen...
xAnthea schreef:Junia schreef:Jippiiiiieeee Tirzah zit erbij!!! Ik ga duimen dat het de 16e wordt!
Als ik het goed begrepen heb, is de datum gewoon de 24e. Alleen als de hyacinten eerder bloeien, wordt het de 16e.
5e reserve... Kans dat ik mee kan is klein maar we blijven hopen
Phiep schreef:Annebu schreef:Mag ik vragen of er hier mensen zijn die weten of je een shoot in het Hallerbos moet reserveren? Ik dacht dat ik daar iets over had gelezen maar dat dat alleen voor proffesioneel gebruik is? Hopelijk kan iemand hier mij meer vertellen.
Daar zijn wij momenteel mee bezig
Fosco schreef:Ik ga iemand ontzettend blij maken denk ik zo! Ik heb de kans gekregen om op 24 april een gestylde bruidsshoot te doen in het hallerbos. Daar bruidsfotografie het gene is waar ik graag verder in zou willen gaan heb ik besloten dat te gaan doen ipv deze meeting.
Ik wil jullie enorm veel plezier wensen en ik hoop op begrip voor mijn beslissing! Wellicht kom ik jullie nog tegen de 24ste!