Ik heb nog nooit model gestaan zonder paard, dus ik ben heel benieuwd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Herlinde98 schreef:Is het nog mogelijk om me op te geven als fotograaf of zit het al te vol?
Sheran schreef:Ik ben Machteld, 28 jaar en ik woon bij Colmschate.
Sanne_com schreef:Dat zou ideaal zijn! Hopelijk beginnen we niet te vroeg anders wordt het wel heel vroeg opstaan...
Je kan trouwens niet eens naar Holterberg reizen met het OV dan gaat er wat mis xD
minikatje schreef:Herlinde98 schreef:Is het nog mogelijk om me op te geven als fotograaf of zit het al te vol?
Er is een reservelijst
Dan sta je tweede.Sheran schreef:Ik ben Machteld, 28 jaar en ik woon bij Colmschate.
Bij Deventer?
Dan zijn we praktisch buren
Mocht je nog keertje willen sjokken over de Holterberg dan geef je maar een gil.
Sanne_com schreef:[naam] schreef:Ik kom uit den haag, dus als iemand op de weg heen / terug ligt kan diegenen altijd meerijden
Kan ik meerijden? Naar den haag is voor mij heel makkelijk, woon bijna naast Leiden Centraal!
eefj33 schreef:[naam] schreef:Ik kom uit den haag, dus als iemand op de weg heen / terug ligt kan diegenen altijd meerijden
Mocht ik uiteindelijk toch meemogen, dan rij ik graag mee! Ik woon in Delft, sta zo op Den Haag centraal