xWouter schreef:Wat ?
De bedoeling is een sprookjes thema neer te zetten op het strand bij zonsondergang, denk aan lange jurken, zachte kleuren, gave sieraden, tuigloos, zonder zadel, lange manen (geen vereiste) etc. Er zullen voornamelijk portret foto's gemaakt worden. Mochten we hier tijd voor hebben en er animo voor zijn kunnen we evt ook nog foto's in een paddock maken.
Wat wordt er van je verwacht ? - Modellen
Wat niet geheel onbelangrijk is, is dat ik verwacht dat iedereen netjes optijd is en ook af en toe wat van zich laat horen in dit topic zodat wij niet in onzekerheid zitten of je daadwerkelijk mee gaat, kijk dus dan ook van te voren goed of je 21 mei echt beschikbaar bent ! Ik verwacht van de modellen dat zij hun paard netjes gewassen en getoiletteerd meenemen naar het strand en ook netjes gepoetst tuig. Graag wil ik opzoek naar een bedrijf wat evt. kleding beschikbaar wilt stellen, mocht dit niet lukken verwacht ik wel dat je hier zelf moeite voor wilt doen om wat moois bij elkaar te zoeken. Verder dien je dus op je paard te kunnen rijden/zitten.