[P]Fotomeeting Paarden/pony's Aamsveen, 11 juni 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:27

Jolliej schreef:
omdat het losgooien wegvalt.

wat, geen los-ren-actie? -O-
Dat zou voor mij wel een reden zijn om niet te komen, eigenlijk :o Portret en rijfoto's zijn ook leuk, don't get me wrong, maar die maak ik voor m'n werk ook al zoveel.. :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:32

_l_amanda_l_ schreef:
Jolliej schreef:
omdat het losgooien wegvalt.

wat, geen los-ren-actie? -O-
Dat zou voor mij wel een reden zijn om niet te komen, eigenlijk :o Portret en rijfoto's zijn ook leuk, don't get me wrong, maar die maak ik voor m'n werk ook al zoveel.. :')

Noooooooo.. wel komen Amanda! Je hebt zo veel fans in het topic hier!

Nynke0809

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:45

die "van de 2 shetten" is een vriendin van mij. zei komt overgens met 1 shet ! dit is een foto van haar shet pipa. (ze heeft zelf geen bokt )
Afbeelding

Jolliej

Re: [FM] Fotomeeting Paarden/Pony's Buursezand 30 april 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:00

Geen losgooi, dat kan niet in dit gebied vanwege het gebied. Er is geen goeie plek voor plus dat het waarschijnlijk ook biet toegestaan is.
Zou jammer zijn als je dan niet komt amanda, maar dat is natuurlijk eigen keuze!

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:38

Wanneer worden de modellen gekozen? :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:41

Afbeelding

Zac vroeg offie alsjeblieft mee mag als ie zn allerbeste tandpasta smile opzet! _O-

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:43

Whaha dott geweldige foto

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:46

Ah erg jammer dan er geen losgooi foto's gemaakt worden, maar het is niet anders. Ben zelf niet zo van de rijfoto's namelijk.

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:06

Dott, vanaf nu elke dag de tandjes poetsen? Haha

Ik ken het gebied in Buurse niet onwijs goed, maar misschien is het mogelijk ipv losgooi foto's , aan de longeerlijn doen? Is een stuk minder mooi en ik weet niet of het kwa grond kan , maargoed het is maar een voorstel

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:48

Wat we evt ook zouden kunnen doen is ze op een zandpad los laten. Wat ik me herinner heb je daar best wel af gesloten zandpaden en als er een paar aan de ene kant zouden staan en een paar aan de andere kant zou ik dat wellicht wel aandurven. Fotograven langs de kant en ze kunnen in theorie nergens heen :') maargoed, niet iedereen zal dat aan durven denk ik.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:04

Hahaha ik weet dan wel wat zac doet... gras!!!!

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:15

Geen losgooi, om bij die zandpaden te komen moet je door een klein hekje waar grote paarden biet doorheen passen. Longeren moeten we ter plekken misschien even bekijken, maar aangezien ik al gezegd heb hier weinig ruimte voor is gaat dit waarschijnlijk niet door.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:33

Hekje door? Laatste keer dat ik er was hoefde ik geen hekje door :')

Maargoed, maakt niet uit. Als er geen tijd voor is dan helaas niet. Miss iets om dan te doen als er eind van de middag tijd over is en er nog mensen zijn die dat willen.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:13

Je hoeft geen hekjes door om op de zandpaden te komen. Ik rij daar regelmatig en we gaan nooit door hekjes. De grote zandpaden zijn zo toegankelijk. Losgooien op een zandpad zou ik niet doen. Er zijn niet echt afgesloten paden , ze hebben altijd uitwijkmogelijkheden. Of er willen wandelaars/ fietsers e.d. langs.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:14

Ja misschien wel gevaarlijk. Je paard zal er maar tussenuit knijpen.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:35

Misty12 schreef:
Je hoeft geen hekjes door om op de zandpaden te komen. Ik rij daar regelmatig en we gaan nooit door hekjes. De grote zandpaden zijn zo toegankelijk. Losgooien op een zandpad zou ik niet doen. Er zijn niet echt afgesloten paden , ze hebben altijd uitwijkmogelijkheden. Of er willen wandelaars/ fietsers e.d. langs.

Zoals eerder gezegd komt Diede daar ook iedere zondag met haar tinker je kunt idd eromheen om de hekjes te ontlopen. Maat dat is een heel eind lopen voor de fotografen plus kost veel tijd.
Het is een beetje jammer dat er constant een discussie over wordt gemaakt, Diede en ik vinden het niet verstandig om los te gooien om meerdere redenen, plus als openbaar gebied horen wij rekening te houden met ook andere gebruikers.
Dus om de discussie af te sluiten graag, en dat bedoel ik niet gemeen of lastig naar jullie toe, er wordt niet losgegooit. Wil je dit wel graag zou je moeten kijken voor een andere meeting, niemand is verplicht om mee te gaan, begrijp me niet verkeerd!

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:37

Ow en twee weken terug ben ik er met Diede nog geweest en mijn pony, wij gingen toen wel door een hekje heen om op het zand te komen, dus ze zijn er wel haha

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 23:47

Als je niet door het hekje gaat moet je met je paard over een wildrooster en dat is veel te gevaarlijk.
Idd je kan er via de andere kant komen maar zoals Jolanda zegt is dat een rotstuk lopen en laten we maar eerlijk zijn dat is not done met die zware fototassen als je de rest van de dag ook nog moet

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:49

Waar is dat dan? Ga je dan een hek door een koeiengebied in? Ben gewoon nieuwsgierig hoor.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 23:50

Waar precies is het dan? Heb je niet een Google mapje voor ons of aan adres en route. Dan weten we ongeveer waar.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:00

Stendermolenweg Enschede ( of Haaksbergen?). Langenbergweg, aan deze weg ligt het buursermeertje. Aan het begin vd stendermolenweg heb je een ruime parkeerplaats waar je met een trailer kan parkeren. Ook kan je met de auto vlakbij het meertje parkeren. Dat is misschien voor de fotografen een optie. Voor auto met trailer is dat niet handig. De Rietschotweg is een ruiterpad.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:08

Ah oké, ik ben nog niet zo bekend daar, kom nu nooit zo ver en de pony komt over 3 weken pas in die omgeving te staan. :=
Gelukkig hebben we tegenwoordig Google maps om even te spieken.

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 00:22

Binnenkort zal ik even een mapje maken en de eventuele locaties aanduiden (improviseren is altijd een optie

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:35

Misty12 schreef:
Stendermolenweg Enschede ( of Haaksbergen?). Langenbergweg, aan deze weg ligt het buursermeertje. Aan het begin vd stendermolenweg heb je een ruime parkeerplaats waar je met een trailer kan parkeren. Ook kan je met de auto vlakbij het meertje parkeren. Dat is misschien voor de fotografen een optie. Voor auto met trailer is dat niet handig. De Rietschotweg is een ruiterpad.

Daar parkeerde ik ook altijd de trailer als ik heen ging.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:36

NienSCHaap schreef:
Ah oké, ik ben nog niet zo bekend daar, kom nu nooit zo ver en de pony komt over 3 weken pas in die omgeving te staan. :=
Gelukkig hebben we tegenwoordig Google maps om even te spieken.

Waar komt ie te staan als ik mag vragen? Mijne staat aan de Meijersgaardenweg :)