Ik zou ook wel mee willen doen, wij wonen vlak bij en dit lijkt me super leuk! Ik ga even wat foto's voor jullie opzoeken van mijn paard of jullie het leuk genoeg vinden?
Ik heb regelmatig fotoshoots gedaan voor Divoza, dus poseren met een paard lukt wel, ik weet alleen niet hoe mij merrie alles gaat vinden haha. Ik zou het liefst stand en losse foto's willen hebben en van ons samen zegmaar. Rijden vind ik nog niet goed genoeg om op de foto te hebben haha.
Winoah, 12 jarige merrie van Redford, zwarte merrie met kopersnoetje mooie uitstraling en 1,66 hoog
Esaqar
Geplaatst: 17-12-15 19:08
Aaa, zoveel knappe paarden! Ik begin nu wel een beetje bang te worden dat ik niet wordt uitgekozen hihi, ben benieeewd!
Ik heb achter de schermen overlegd. Om een week aan te houden voor aanmelden. Er mogen maar 5 modellen mee, dus het word echt stemmen voor de fotografen. Eerst maar eens de datumprikker er door doen, dan weten we welke datum het word.
Ik wil ook wel graag mee met een van mijn jongens! Ik kan het lijstje niet quoten op mijn mobiel ivm de tabs die zijn gebruikt in het lijstje, dus wil iemand mij erbij quoten?
Naam: Kim (Kim_Asterix) Naam paard: Asterix Ras: KWPN Bijzonderheden: Kan los en onder het zadel Foto:
Naam: Kim (Kim_Asterix) Naam paard: Victor Ras: Shetlander Bijzonderheden: Kan voor de sulky, nog nooit op een fotomeeting geweest Foto: