Fotomeetings in België

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Re: Fotomeetings in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:55

We kunnen de meeting evt. wel opsplitsen ? Ik ben zelf eerder geïnterseerd in een paardenmeeting :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:55

ikz ou ook opsplitsen :p mij paard word nogal nerveus van enthousiaste honden :p en mijn hond heeft niet zoveel 'speciaals' voor een fotograaf :p

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:58

Ik heb ook niet echt iets met honden :o

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:58

kunnen we voor die in limburg misschien ene datum en een locatie prikken? :p dan kan ik ook beginnen zoeken naar vervoer (in het geval kat mijn paard niet kan ophalen als we een trailer huren)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:02

Als het in Limburg is kom ik misschien ook wel hoor, maar ik heb liever een meeting iets dichter bij.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:04

JewEmm schreef:
Als het in Limburg is kom ik misschien ook wel hoor, maar ik heb liever een meeting iets dichter bij.

daarom is opsplitsen misschien leuk? hier zijn nog mensen die dichterbij jouw wonen, als jullie dan in midden van het land/westen van het land nog een meeting organiseren is iedereen tevreden :D

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:06

Citaat:
Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website | voorkeur locatie)

- billionache | Joyce Pauwels Fotografie | website | Antwerpen, Oost-Vl, Limburg
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr | Antwerpen, Oost-Vl, West-Vl
- chimello | sk | website | regio Limburg
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website | regio Limburg (max 2u van Hasselt)
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's: [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos | Limburg en eventueel ook Vlaams Brabant
- Dejoni

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los binnen omheining, niet zonder omheining | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | limburg of max een uur rijden vanaf alken | profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's op ykw-gypsyhorses.com
- Jackytje | Boris, Tinky & Jacky | Allen OHZ, B: Longe, T: Evt. los mits goed omheind, J: Ingespannen, VD | Vlaams-Brabant/Oost-Vlaanderen/Evt. net over Waalse grens | B: Bont, maanoog, lange manen T: Bont, aansprekend hoofdje, koel in 't koppie J: Vosbont, lange manen | Foto's zie profiel
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los als er voldoende mensen naast de omheining staan en als omheining best hoog is (kan goed springen) | Limburg | [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos
- xAnthea (Anthea) | Ferdo | Kan los, kan VD waaronder steigeren | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto2
- xAnthea (Anthea) | Hyrano | Kan hoogstwss wel los, heeft namelijk veel respect voor een draadje, imposant paard van 1m80, zwarte parel | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto 2
- Snollygoster | Yutah | Kan los binnen omheining | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Limburg | Foto's -> memberlist.php?mode=viewprofile&u=261617

Had hier aan het begin van het topic gereageerd, heb mezelf er ook tussen gezet :)
Ik heb nog nooit deelgenomen aan een fotomeeting en eigenlijk ook nog nooit echt een 'paardenshoot' gehad, maar hoop dat er voor mij misschien ook een plekje is.
Ik heb trouwens geen duidelijke voorkeur voor paarden- / hondenmeeting, ik ben met alles blij :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:12

Ik wil wel helpen met organiseren maar heb dit natuurlijk nog nooit eerder gedaan en heb er dus geen ervaring mee.

We zullen even afwachten wat de rest zegt over het honden/paarden gedoe? Mijn paard kan goed met honden maar het word waarschijnlijk inderdaad een beetje chaotisch denk ik als je ze door elkaar gaat doen. We kunnen het wel bv. op dezelfde dag en locatie laten doorgaan en dan bv. paarden voormiddag, honden namiddag? Maar weet niet of dat voor degene die hond en paard graag wil efficiënt is.

Ik zal de lijst met mogelijke locatie's nog 1x posten en dat iedereen dan zijn top 3 maakt? Dan kunnen wie die allemaal samen zetten en kijken wat er het meeste uit kmt. Denk dat dat het eerlijkste is.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:20

Zoe_97 schreef:
daarom is opsplitsen misschien leuk? hier zijn nog mensen die dichterbij jouw wonen, als jullie dan in midden van het land/westen van het land nog een meeting organiseren is iedereen tevreden :D

Ik bedoel dus juist het omgekeerde. Ook al geef ik aan dat ik in het westen woon, ik wil zeker ook wel naar Limburg komen ;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:21

JewEmm schreef:
Zoe_97 schreef:

Ik bedoel dus juist het omgekeerde. Ook al geef ik aan dat ik in het westen woon, ik wil zeker ook wel naar Limburg komen ;)

ja maar je zegt toch 1 korterbij nog leuker zou zijn? of begrijp ik dat verkeerd? :)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:22

Mijn voorkeur gaat daar zeker naar uit, maar ik bedoelde dus te zeggen dat ondanks dat, ik zeker ook naar Limburg wil komen!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:25

JewEmm schreef:
Mijn voorkeur gaat daar zeker naar uit, maar ik bedoelde dus te zeggen dat ondanks dat, ik zeker ook naar Limburg wil komen!

wow gezellig :D vind je paard zolang op de trailer niet erg? :)
edit: ik zie dat je fotograaf bent :p

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:26

Citaat:
Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website | voorkeur locatie)

- billionache | Joyce Pauwels Fotografie | website | Antwerpen, Oost-Vl, Limburg
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr | Antwerpen, Oost-Vl, West-Vl
- chimello | sk | website | regio Limburg
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website | regio Limburg (max 2u van Hasselt)
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's: [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos | Limburg en eventueel ook Vlaams Brabant
- Dejoni

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los binnen omheining, niet zonder omheining | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | limburg of max een uur rijden vanaf alken | profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's op ykw-gypsyhorses.com
- Jackytje | Boris, Tinky & Jacky | Allen OHZ, B: Longe, T: Evt. los mits goed omheind, J: Ingespannen, VD | Vlaams-Brabant/Oost-Vlaanderen/Evt. net over Waalse grens | B: Bont, maanoog, lange manen T: Bont, aansprekend hoofdje, koel in 't koppie J: Vosbont, lange manen | Foto's zie profiel
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los als er voldoende mensen naast de omheining staan en als omheining best hoog is (kan goed springen) | Limburg | [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos
- xAnthea (Anthea) | Ferdo | Kan los, kan VD waaronder steigeren | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto2
- xAnthea (Anthea) | Hyrano | Kan hoogstwss wel los, heeft namelijk veel respect voor een draadje, imposant paard van 1m80, zwarte parel | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto 2
- Snollygoster | Yutah | Kan los binnen omheining | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Limburg | Foto's -> memberlist.php?mode=viewprofile&u=261617
-X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) of Juliet (NMRPS) | Don Amigo kan los afhangend van omheining en gedrag, Juliet kan los en heeft speciaal kleurtje | Limburg | Amigo1 Amigo2
-X_Kaat_X | Juliet (NMRPS) | Juliet kan los en heeft speciaal kleurtje | Limburg (Antwerpen onder voorbehoud) | Juliet

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:35

x_Kaat_x schreef:
Hier een oplijsting van de locaties dan :

!!! --> Hier een mooie verzameling van allemaal plaatsen waar je te paard mag komen :
http://www.toerismelimburg.be/nl/paardrijden
http://www.natuurenbos.be/ontdek-onze-n ... _order=ASC

( -Lommelse Sahara = van de lijst af gehaald aangezien verbod van meetings! tenzij we toestemming vragen voor deze locatie aan de gemeente wordt het deze dus niet (?) )

-kattevenia : kattevennen Genk
http://www.rlkm.be/nl/hoge-kempen/toega ... n/algemeen

-Nationaal park Hoge kempen Genk
http://www.natuurenbos.be/nphk

-Merode Bos
http://www.demerodeonline.be/kaart/
Zie dit filmpje voor nog meer beelden = http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... /1.1114864

-Teut in Zonhoven, trekt met sommige stukken op de Lommelse sahara! Hele mooie paarse heide's!
Voor info en meer afbeeldingen ga naar: http://www.natuurenbos.be/teut-tenhaagdoorn

-Oudsberg in Opoeteren = ook mooie locatie a la lommelse sahara! :)
Voor info en afbeeldingen ga naar: http://www.natuurenbos.be/oudsberg

- Most keiheuvel in Balen
Voor info en afbeeldingen ga naar: http://www.natuurenbos.be/mostkeiheuvel

-blekerheide in Lommel :
http://www.internetgazet.be/afb/groot/b ... e-mist.jpg

- Haspengauw --> heb nog steeds geen concreet antwoord of je hier nu te paard mag komen en waar? (aangezien ik dit zelf niet vind)

-https://fr.wikipedia.org/wiki/Mer_de_Sa ... Stambruges Vrienden van me zijn er al gaan rijden, is grote zandvlakte met bos, dus veel ruimte :) Ligt wel 'eindje' over de Waalse grens. Pakweg dik uur van Brussel. Hier is nog wat meer info: http://stambruges-mon-village.skynetblo ... ex-2.html/

In vlaams-Brabant

- Averbode heeft ook een mooi bos en een grote parking
- Meerdaalbos in Oud-Heverlee is ook een mooi bos met hoogstwaarschijnlijk ook open plekken

- in Kampenhout/Erps-Kwerps, het Silsombos is ook een mooi open plekje :)

Alle locaties staan hier in van iedereen, dus ook die niet in Limburg.
Lijkt me het eerlijkste.

Het lijkt me het meest overzichtelijk als iedereen mij een pb stuurt? In het topic gaat ook maar als daar tussenin dan nog gepraat word, word het al snel onoverzichtelijk.

Dus:
Iedereen die mee wilt gelieve mij een pb te sturen met jou top 3 van de locatie's! Ik wil ten laatste Vrijdag 3 december iedereen's top 3.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:42

Maken we dan niet beter een apart topic aan voor de specifieke meeting in limburg? En dan houden we dit als algemeen topic waar je dan ook je links kan plaatsen als je een meeting organiseerd, of als iemand een idee heeft dat hij het hier plaatst.

Dat lijkt me namelijk het meest overzichtelijke, dan kunnen we daar nog kijken over welke locatie in limburg we kiezen en de mensen die ook buiten limburg willen gaan kunnen dan hier even verder over welke regio en als ze een klein idee hebben dat ze dan ook een eigen topic openen.
Anders staat hier straks alles door elkaar als ze bijvoorbeeld in oost-vlaanderen willen meeten.

Ik wil best ook wel naar oost-vlaanderen als daar modellen bij zijn waar ik echt graag 2u voor zou willen gaan rijden. Dan kan ik eventueel ook mensen meenemen uit limburg welke ook graag willen. Heb nog 4 zitjes vrij, dus qua fotografen (+ eventueel hulpjes) kunnen er dan een paar mee met mij.
Dus ik zou niet willen kiezen uit alle locaties in het algemeen, wel per provincie(s). Ik vind het leuker om 3 meetings te hebben over een paar maanden waar ik een stukje voor moet reizen, dan maar eentje en toch een heleboel leuke modellen te missen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:44

Leen schreef:
Maken we dan niet beter een apart topic aan voor de specifieke meeting in limburg? En dan houden we dit als algemeen topic waar je dan ook je links kan plaatsen als je een meeting organiseerd, of als iemand een idee heeft dat hij het hier plaatst.

Dat lijkt me namelijk het meest overzichtelijke, dan kunnen we daar nog kijken over welke locatie in limburg we kiezen en de mensen die ook buiten limburg willen gaan kunnen dan hier even verder over welke regio en als ze een klein idee hebben dat ze dan ook een eigen topic openen.
Anders staat hier straks alles door elkaar als ze bijvoorbeeld in oost-vlaanderen willen meeten.

Ik wil best ook wel naar oost-vlaanderen als daar modellen bij zijn waar ik echt graag 2u voor zou willen gaan rijden. Dan kan ik eventueel ook mensen meenemen uit limburg welke ook graag willen. Heb nog 4 zitjes vrij, dus qua fotografen (+ eventueel hulpjes) kunnen er dan een paar mee met mij.
Dus ik zou niet willen kiezen uit alle locaties in het algemeen, wel per provincie(s). Ik vind het leuker om 3 meetings te hebben over een paar maanden waar ik een stukje voor moet reizen, dan maar eentje en toch een heleboel leuke modellen te missen.

ik ben kandidaat als jouw hulpje voor de meetings buiten limburg, binnen limburg probeer ik met olaf te gaan :p

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:47

Als ik mee kan rijden wil ik best een keer mee fotograferen verder in belgie maar dan geen model mee :o

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:49

Leuk, ik zal even een topic aanmaken voor een paarden meeting in limburg. Dan kunnen de mensen die daar graag aan meedoen zich daar aanmelden en dan zoeken we een datum en locatie uit.

Hier kunnen we dan nog verder zoeken naar andere leuke groepjes, honden in limburg, paarden in oost-vlaanderen,...

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:49

Aangezien we eerder in dit topic al hadden gezegd dat we beter eerst een locatie vastzetten en een datum en dan pas een nieuw topic gaan openen om kandidaten (fotografen en modellen) te zoeken wil ik mij hier ook liever aan houden.

Hierbij kan je dus je locatie nog evt. bij de lijst voegen en dan zullen we de stemming afwachten en een periode of vaste datum kiezen zodat we een nieuw topic kunnen openen.

Ik reis liever niet langer dan 1u met mijn paard, ben zelf afhankelijk van mijn ouders voor vervoer en vind een uur op de trailer wel lang genoeg voor mijn paard ;) Maar hiervoor is dus te stemming dus gelieve me een pb te sturen met jou top 3 ( als je er geen 3 haalt of je wilt maar 1 locatie dan stuur je er maar 1tje door hee.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:50

Leen schreef:
Leuk, ik zal even een topic aanmaken voor een paarden meeting in limburg. Dan kunnen de mensen die daar graag aan meedoen zich daar aanmelden en dan zoeken we een datum en locatie uit.

Hier kunnen we dan nog verder zoeken naar andere leuke groepjes, honden in limburg, paarden in oost-vlaanderen,...

Misschien even het topic doorlezen en anderen hun reactie's afwachten voor je al met een topic start?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:51

x_Kaat_x schreef:
Aangezien we eerder in dit topic al hadden gezegd dat we beter eerst een locatie vastzetten en een datum en dan pas een nieuw topic gaan openen om kandidaten (fotografen en modellen) te zoeken wil ik mij hier ook liever aan houden.

Hierbij kan je dus je locatie nog evt. bij de lijst voegen en dan zullen we de stemming afwachten en een periode of vaste datum kiezen zodat we een nieuw topic kunnen openen.

Ik reis liever niet langer dan 1u met mijn paard, ben zelf afhankelijk van mijn ouders voor vervoer en vind een uur op de trailer wel lang genoeg voor mijn paard ;) Maar hiervoor is dus te stemming dus gelieve me een pb te sturen met jou top 3 ( als je er geen 3 haalt of je wilt maar 1 locatie dan stuur je er maar 1tje door hee.

maar toen we dat besliste zaten hier bijna alleen maar limburgers :p nu is het msschien wel handig ene apart topic en daar alles te bespreken? :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:56

Als jullie dat willen mij best maar je gaat helemaal opnieuw moeten beginnen kwa locatie dan terwijl als we de stemming afwachten we al meer concrete informatie kan voorleggen zodat je daarna niet nog een nieuw topic moet maken voor meer duidelijkheid en overzicht en kandidaten te zoeken.
Met de stemming heb je straks een mooi overzicht , dan nog uitzoeken welke het makkelijkste te bereiken is en kwa parking (wat ook erg belangrijk is). Dan heb je in je topic meteen meer overzicht.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:57

Ik vind het ook beter om een volgend topic te maken als locatie bekend is. Zo kan je ook beter een datum bepalen.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:57

Ps: aan teut weetik al hele goede parking aan de hondenschool waar gerust een deel trailers terecht kunnen!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:58

maar hebben we al niet ongeveer genoeg kandidaten? (nog nooit naar ene meeting geweest, dus geen idee hoeveel modellen er gebruikt worden). Want het zou jammer zijn als mensen die van het begin meepraten niet meekunnen omdat er andere met specialere paarden zich melden