Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:De fotografen mogen stemmen op de modellen, dit kan tot 9 februari. Ik ga niet achter iemand zijn kont aan om te stemmen.
Hou daarom ook gewoon de topic in de gaten, dit is natuurlijk fijner dan dat ik iedereen een pb moet sturen.
De reserve's mogen ook stemmen, zal zo even het lijsten plaatsen van de fotografen!
Je mag je tot 6 uitkiezen, je hoef geen plekken te geven. Ik doe gewoon achter ieder zijn bokt naam een streepje als je gekozen ben
Helaas heeft Sam geen foto, en ben ik haar mail kwijt. Ze is voor het laats online geweest op 3 november.
Ik haal haar daarom er uit, sorry!Citaat:
- Michelleex - Nomar ]
- Diertjec - [ Eleane ] -
- xSensible - [ Esprit ] -
- Tomorrow - [ Boston-R ]
- TessJazz - [ Cupido ]
- huckellover - [ HucklyBerry finn ( Huckel ) ]
- lovecappie - [ Nikita ]
- Vriendin LoveCappie - [ Gucci ]
- its_laraa - [ Rosa
- Its_laraa - [ Vivian ]
- Capriootje - [ Casper ]
- Yoline_u - [ Foto ]
- Tivoli - [ Duuk ]
KootMiraDrum schreef:Ik heb het topic verder niet doorgelezen, maar hou rekening met de naaktrecreatie daar. Ik heb daar ooit een paard gefotografeerd en vroeg me af waarom die man die daar liep er zo anders dan anders uitzag, nou die was gewoon nakieblootPaar minuten later kwam de politie en werden we weggestuurd, om naaktrecreanten niet de indruk te geven dat we hen aan het fotograferen waren...
Sicayes schreef:KootMiraDrum schreef:Ik heb het topic verder niet doorgelezen, maar hou rekening met de naaktrecreatie daar. Ik heb daar ooit een paard gefotografeerd en vroeg me af waarom die man die daar liep er zo anders dan anders uitzag, nou die was gewoon nakieblootPaar minuten later kwam de politie en werden we weggestuurd, om naaktrecreanten niet de indruk te geven dat we hen aan het fotograferen waren...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie tip, bedankt!
DShots schreef:De fotografen mogen stemmen op de modellen, dit kan tot 9 februari. Ik ga niet achter iemand zijn kont aan om te stemmen.
Hou daarom ook gewoon de topic in de gaten, dit is natuurlijk fijner dan dat ik iedereen een pb moet sturen.
De reserve's mogen ook stemmen, zal zo even het lijsten plaatsen van de fotografen!
Je mag je tot 6 uitkiezen, je hoef geen plekken te geven. Ik doe gewoon achter ieder zijn bokt naam een streepje als je gekozen ben
Helaas heeft Sam geen foto, en ben ik haar mail kwijt. Ze is voor het laats online geweest op 3 november.
Ik haal haar daarom er uit, sorry!Citaat:
- Michelleex - Nomar ]
- Diertjec - [ Eleane ]
- xSensible - [ Esprit ]
- Tomorrow - [ Boston-R ]
- TessJazz - [ Cupido ]
- huckellover - [ HucklyBerry finn ( Huckel ) ]
- lovecappie - [ Nikita ]
- Vriendin LoveCappie - [ Gucci ]
- its_laraa - [ Rosa
- Its_laraa - [ Vivian ]
- Capriootje - [ Casper ]