De datum: word overlegd? Locatie: Word overlegd? 10 foto’s per model per fotograaf 2 fotografen per model Honden in de ochtend groep, paarden in de middag groep.
Dit is nu de planning.. Iemand nog ideeën voor de datum en locatie?
Ik wil even weten wie er allemaal NIET kunnen op 1 november zodat we duidelijkheid hebben, de helft heeft nog niet gereageerd en we moeten wel weten hoe en wat.
Lienepien95
Geplaatst: 22-10-15 16:28
Ik kan 1 november..als mijn vriend de auto niet nodig heeft (of het met het OV goed bereikbaar is)
Mijn echte naam is Eline (sorry ben echt een ramp in quotes aanpassen..)
Laatst bijgewerkt door Lienepien95 op 22-10-15 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
__elise__
Geplaatst: 22-10-15 16:28
Ik moet nog even iemand vinden met een auto waar een trailer voor kan. Dus onder voorbehoud van auto + chauffeur kan ik!!
Ik kan 1 november als er te weinig modellen zijn kan ik eventueel een tweede paard meenemen. Of een stalgenoot vragen.
Lienepien95
Geplaatst: 22-10-15 16:39
Ik vraag me wel af eigenlijk of het eiland van Maurik zo'n mooie locatie is...is daar niet alleen maar het strand en water deel met op de achtergrond de vakantiehuisjes?
Edit: Landgoed Marienweert lijkt me een stuk mooier! Daar zijn paarden gewoon toegestaan en is ook een hele ruiterroute enzo
Laatst bijgewerkt door Lienepien95 op 22-10-15 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Voor zo ver ik weet kan ik 1 november. Heb misschien wel een selectiewedstrijd, maar zou altijd nog in mn wedstrijdoutfit door kunnen rijden. Moet het ook even met de staleigenaresse overleggen.
Stalgenootje van me heeft een hele toffe shire waar ze dressuur mee rijd. Die zou dan eventueel met mij mee kunnen rijden, mocht er nog plek zijn voor modellen.
Ik heb even wat gezocht op Google, maar de Beldert is sowieso geen optie. De Meent is absoluut niet toegankelijk voor paarden. Verder kan ik het niet vinden. De Gouden Ham weet ik eigenlijk niet.
chanelle14
Geplaatst: 22-10-15 17:31
Ik heb een tijd geleden ook eens een fotomeeting georganiseerd en ben toen ook op zoek gegaan naar locaties in de buurt. Kan me nog vaag herinneren dat ik nog ergens bij een bos/kasteel ben wezen kijken wat er mooi was, alleen ik weet niet meer waar.
Edit; Waarom niet in het bos/duinen van hoge veluwe? Of ergens anders rondom Arnhem/Nijmegen? Is natuurlijk niet echt de Betuwe, maar het wordt denk lastig om hier iets te vinden.
Laatst bijgewerkt door chanelle14 op 22-10-15 17:34, in het totaal 2 keer bewerkt