Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desi92 schreef:Ik heb niet perse een voorkeur echter denk ik dat je voor de rust beter voor optie 2 kan gaan.
Echter zul je, met mooi weer, ook daar wel redelijk 'last' hebben van wandelaars, honden, mountainbikers. Parkeerplaatsen staan ook daar vaak wel redelijk vol. Rij daar meerdere keren per week en zal van de week anders even nog wat foto's maken van enkele ruiterpaden heb wel wat plekjes in mn hoofd.
Evt zou je ook nog bij de volgende afslag kunnen parkeren paar meter verderop.
Heb je voor het weiland ook toestemming gekregen? Volgens mij is die namelijk van een boer en niet van natuurmonumenten.
NAIWHL schreef:Enige wat ik wel vervelend zou vinden is om een weiland even te 'lenen'.
Ik zou er zelf ook niet van gecharmeerd zijn als mensen bij ons op de weilanden even bezig gingen voor een foto. Dus daar zou ik dan wel op afhaken als fotolocatie.
desi92 schreef:NAIWHL schreef:Enige wat ik wel vervelend zou vinden is om een weiland even te 'lenen'.
Ik zou er zelf ook niet van gecharmeerd zijn als mensen bij ons op de weilanden even bezig gingen voor een foto. Dus daar zou ik dan wel op afhaken als fotolocatie.
Dit dus.
Ik weet dat de montferland ruiters er eens per jaar concours hebben miss die even een mail sturen of bellen? Weet zo ook niet van wie dat stuk land is