Fotomeeting Arnhem-Noord Herfstbos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirstenn

Re: Fotomeeting Arnhem-Noord Herfstbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:03

Wat mij betreft mag Rachel_x mijn plek innemen als model, dat ik op de reservelijst komt. Door omstandigheden met ponybeest en stalling weet ik niet of ik het ga redden :(

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:40

Mag ik dan naar 's ochtends? (het plekje van Kirstenn) en dat Rachel_x dan smiddags gaat?

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 14:09

Prima! Ik zal aan het eind van de middag even de wijzigingen aanpassen.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 14:18

Als ik mee doe kan ik alleen in de ochtendgroep i.v.m mijn werk :)

domosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:28

Hoi! Dit is mijn eerste( foto)meeting ever dus heb nog geen idee wat ik precies kan verwachten.
s het een probleem dat ik mijn pony niet losgooi? Hij is nogal bloederig en ik wil niet dat het misgaat. Moeten we dan gewoon pauze nemen tussen de portret foto's en de rijfoto's? Pony word in dezelfde week wel geschoren maar dat is geen probleem toch? Gewoon losse manen? Ik heb er al wel zin in! :)

domosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 07:17

Ik zie net dat de wedstrijd dus tijdens de fotoshoot gepland staat, helaas kan ik dan dus niet meedoen. Kunnen jullie mijn plaats aan een ander model geven?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:35

Even terug komend op de planning (sorrie dat ik mij ermee bemoei). Opbouwen van de paddock moet dan toch ook in de ochtend?

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 13:38

Fairytail schreef:
Even terug komend op de planning (sorrie dat ik mij ermee bemoei). Opbouwen van de paddock moet dan toch ook in de ochtend?

haha je hebt gelijk :+ . Ik vergeet de helft joh, gaat lekkerrrrrr! :')

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:53

Weten jullie al of ik in de ochtendgroep zou kunnen passen met mijn pony Femme? Zou heel fijn zijn :)

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 08:36

Ik zou wel graag naar de middag willen als dat kan.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:08

Is een idee om hier af te spreken (zie afbeelding) er is hier ruimte zat om vier trailers (als iedereen met de trailer komt) en eventueel wat auto's kwijt te kunnen. Het is aan het bos, dat is natuurlijk ook fijn. Ik ken het hier overigens niet qua bos of heide.

Bij het openlucht museum is het misschien niet zo netjes om (vier) trailers neer te stallen. @Shauniraquel, als we de trailers bij jou op stal mogen zetten zou dat misschien het fijnste en veiligste zijn. Dan gelijk; op welke stal sta je? Zodat ik een beetje een referentie heb waar ik naartoe moet navigeren en in welke omgeving we gaan fotograferen.. :)

Het mij niet helemaal duidelijk wat de exacte plek is voor de foto's.
Als er andere suggesties zijn hoor ik het graag :)

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:11

Edit: Afbeelding lukt niet... Splitsing N803 en de Cattenpoelseweg (de weg naast het openluchtmuseum loopt en naast/achter de dierentuin).

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:17

Ik kom trailer-loos, dus 1 trailer zorg minder ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:48

Ik kom ook trailer loos :) (waarschijnlijk kom ik samen met Rachel rijden gok ik :+ )

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:54

Ik kom ook rijdend met william, samen met Sharon en haar fjord babeth (de vriendin voor wie esther reageert). Als het tenminste lukt om ons samen te plaatsen in een groep.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 12:53

Ik rij zelf ook met het paard, geen trailer nodig. Ik zal straks nog even het schema aanpassen! Ben zo druk geweest.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 14:44

De aanpassingen zijn verwerkt. Als er nog op- of aanmerkingen zijn, graag even aangeven!

Afbeelding

domosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:19

domosan schreef:
Ik zie net dat de wedstrijd dus tijdens de fotoshoot gepland staat, helaas kan ik dan dus niet meedoen. Kunnen jullie mijn plaats aan een ander model geven?

Ik denk dat er overheen bent gelezen maar ik heb me afgemeld :)

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 16:18

Er zijn een aantal wijzigingen aangebracht, als je nog op- of aanmerkingen hebt, graag even doorgeven. Want ik zie door de bomen het bos niet meer soms...

Er is geen reservelijst meer, iedereen staat erop! Evelien is in de plek gekomen van Amber!

Afbeelding

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 14:49

Zag dat ik weer in de planning ben gekomen omdat er nog een model is uitgevallen, ik kan echter ook definitief niet meer. Ga met ponylief verhuizen naar een andere stal op 31 oktober, dus helaas! :(

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 13:04

Ik heb nu 'officieel' vrij van m'n werk dus ik kan gewoon aanwezig zijn als fotograaf! Zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden vanuit omgeving Ede/Bennekom, of anders vanaf station Arnhem centraal?

MonetteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 08:58

Ik ben het even kwijt, de plek waar we verzamelen en de foto's gaan maken zoals in het schema staat op pagina 5, zijn dat nou de brede paden of is er toch een open plek in het bos of aan de rand van het bos gevonden en wat voor een soort bomen staan er? Mooie grote dikke bomen die mooi kleuren of naaldbomen die groen blijven (wat dus niet geschikt is voor een herfstmeeting..)

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 14:59

M_M_F schreef:
Ik ben het even kwijt, de plek waar we verzamelen en de foto's gaan maken zoals in het schema staat op pagina 5, zijn dat nou de brede paden of is er toch een open plek in het bos of aan de rand van het bos gevonden en wat voor een soort bomen staan er? Mooie grote dikke bomen die mooi kleuren of naaldbomen die groen blijven (wat dus niet geschikt is voor een herfstmeeting..)

Aanstaand weekend zal ik mijn camera meenemen en even naar de plek rijden waar we foto's kunnen schieten. We hebben in ieder geval genoeg keus en anders steken we even de weg over en gaan we het andere bos in! Het plan is Schaarsbergen.

Ik ga even kijken hoe het bos erbij staat, qua kleuren. Anders is het misschien een idee (als iedereen ermee eens is) om in het bos achter mijn stal foto's te schieten. Daar is een mega breed pad met veel kleuren (dat was vorig jaar tenminste..) Dan kunnen we op het grotere stuk in Schaarsbergen wel een paddock bouwen.

Nog even een indruk van het brede bospad vorig jaar:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus ik hou jullie op de hoogte hoe het bos erbij staan, en zal dit weekend wat foto's schieten van de plekken.

MonetteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:09

Helemaal goed!! Mij maakt het niet zoveel uit waar, als er maar genoeg ruimte is en veel mooie herfstkleuren zijn!

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:03

Piekosjj schreef:
Ik heb nu 'officieel' vrij van m'n werk dus ik kan gewoon aanwezig zijn als fotograaf! Zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden vanuit omgeving Ede/Bennekom, of anders vanaf station Arnhem centraal?

Dat zou voor mij ook fijn zijn aangezien ik met OV moet, als dat niet mogelijk zouden we samen de bus kunnen pakken? :)