thanks marlijn voor het organiseren! ik ga eens met selecteren beginnen haha!
Anoniem
Geplaatst: 08-11-15 21:59
Iedereen bedankt voor vandaag. Bij deze een foto voor iedereen, die link gaat naar een album waar ik alle foto's upload. Op verzoek kan ik nog dingen wegwerken (denk aan vlekjes/teugels/littekens/etc.).
Nu al zulke mooie foto's! Ik ben echt zooooo nieuwsgierig naar de rest !!
_Juudith
Geplaatst: 09-11-15 12:23
Mooie foto's komen er voorbij zeg! Ik ben inmiddels ook begonnen! Hier vast 1 voorproefje Ik zal foto's in albums gaan plaatsen en de linkjes hier neer zetten
Kroon94
Geplaatst: 09-11-15 12:45
Wauw prachtige foto zeg.. !!!
Shiawase
Geplaatst: 09-11-15 15:24
Hier is mijn voorproefje:
Gavin
Elesia
Obelisk
Santos
Saskia
Cleo
Anoniem
Geplaatst: 09-11-15 16:05
Nogmaals super bedankt voor de gezellige & geslaagde fotomeeting! Ik heb echt lang niet zo'n grote opkomst gehad! Super!!
Hoe nu verder..
Alle fotografen gaan de foto's bewerken en jij krijgt ze op hun eigen manier met logo en verkleind. Dit betekend dat - wanneer je een foto erg mooi vind en je die wil uitprinten oid (enkel voor eigen gebruik!) je de fotograaf een berichtje kan doen met welke foto je graag wilt hebben zodat deze kan uitleggen hoe de betaling werkt.
Even kort:
* fotografen lever binnen 6 weken de foto's (ze melden het bij vertraging) * minimaal 5 foto's per pony afleveren * foto's zijn voorzien van logo en copyright (HorsetimeXL, wil je dit ook doen? En als dit niet lukt mij een berichtje doen?) * de foto's kunnen worden nabesteld per fotograaf. Deze hanteert zijn eigen prijs.
Mocht je vragen hebben hoor ik het graag natuurlijk!