Diana weet nog niet zeker of het lukt. Mocht je toch af willen melden dan maken we er gewoon 4 groepen en 8 fotografen van. Dan ga ik toch met Vegas en Vanou wisselend in één groep.
NESCAFE
Geplaatst: 31-08-15 18:16
Maylotje, D-shots heeft nog niet gereageerd. Als zij niet mee gaat heb ik weer een plekje in de auto.
Hee wat aardig al die aanbiedingen! Om mee te rijden. Ik was nog van plan om mn vader te vragen mee te rijden maar zal vandaag even kijken of dat handig is of het lieve aanbod van jullie toch handiger is.
Beste allen ik haak helaas af, sorry, ga het niet redden lichamelijk zaterdag en zondag weg en paard geheel fatsoeneren met de blubber zooi overal. Had gehoopt en verwacht ondertussen gewoon lekker weer helemaal fit te zijn, maar helaas. Heel erg zonde want Toobs is in september vaak het mooist van vacht en kleur... De zondag had ik eerder staan dan de zaterdag, dus laat ik die nog staan.
Oh.. zie net regen 80 %, grote kans dat het dus sowieso niet doorgaat?
Baal wel, want hij is nu op zijn mooist (nou, bijna, eigenlijk nog 2 weekjes wachten denk ik, dan is ie weer doorgekleurd, zonder dat ie dik in zijn vacht zit).
Ik ben genoodzaakt mijn aftemelden voor de meeting. Mijn opa komt vrijdag overvliegen uit Frankrijk voor 1 week en aangezien hij de 14e begint met chemo's. Willen we zaterdag wat gaan eten met de familie
eventueel is mijn lieve paps ook bereid om als chauffeur te dienen hoop dat het weerbericht een beetje bij trekt. En jammer Dshots maar heel begrijpelijk.
Jammer, maar wel de goede keuze. Was best een uitdaging geweest mijn buitenpony toonbaar te krijgen. Het duurt nog even, maar een shoot met de bomen in herfststijl lijkt mij ook mooi!
Aahhhh ik zie dit vast weer net te laat. voordat gold weer in zijn winterjas schiet hoopte ik misschien nog een paar gave foto 's te kunne maken met hem.. Mochten jullie nog een model zoeken... dan wil ik wel mee! ( ook als julli gaan verzetten)