Zomerse paardenfotomeeting Buinen (Exloërbos) - Drenthe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adawi

Re: Zomerse paardenfotomeeting Buinen (Exloërbos) - Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 07:40

Jeetje wat een discussie ineens.
Ik voel me niet verantwoord om het toe te lichten, maar ik doe het wel even aangezien jullie het hebben over eerlijke kansen etc.

Mijn opgave lijstje is volledig eerlijk geweest. Harry is idd meerdere malen naar een meeting geweest. Dit is dan ook via stemmen iedere keer geweest, dus schijnbaar wilde de fotografen hem er wel op. Dit staat op zijn aanmelding.

Tevens ben ik een keer met een IJslander geweest die ik toendertijd in reed voor andere.

En ik ben eens in Havelte bij een meeting geweest met een combinatie van Harry en Robby. Twee bonte shetten. Deze pony is later verkocht ivm geen goede klik tussen de pony's.

Nu heb ik Dorus, een vos.
Hij is hier vanaf de winter en heeft nog nooit een meeting meegemaakt.
De foto's waarmee hij aangemeld staan zijn foto's bij mij zelf in de tuin.

Kijk het eventueel na in mijn oude posts of profiel, daar zou je dat ook zo gezien hebben.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:23

Ik wil me afmelden voor deze meeting, sta nu reserve maar kan helaas niet op het laatste moment alles nog regelen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:30

Ik meld me bij deze ook af voor de meeting. Vind Clips op het moment niet fit genoeg om mee te nemen.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 12:39

Prima Kitty, dan zetten we Dorus onderaan op de reservelijst. Sorry dat het zo moest gaan, maar ik meende echt dat het niet eerlijk was gegaan. Blijkbaar verward met een andere shetlander.

Daarnaast maakt het mij niet uit dat andere fotografen Harry toen die tijd hebben uitgekozen. Hartstikke leuk dat hij toen mee kon, dat meen ik oprecht. Ik vond het de eerste keer ook leuk om hen te fotograferen. Dat maakt het voor nu niet anders. Een aantal fotografen die naar deze meeting komen hebben Harry al (meerdere malen) voor de lens gehad, daarom heb ik besloten om niet op hem te laten stemmen. Zo krijgen andere modellen ook een kans, en fotograferen variatie. Ik vind het namelijk zelf niet interessant om een model (in dit geval) voor de derde keer te fotograferen, want ik heb er niets aan voor mijn portfolio. Maar, bij dezen is die discussie gesloten en ik hoop op je begrip.

Ik zit op mijn telefoon, dus ik kan nu geen lijst aanpassen. Als iemand het kan doen, graag

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:06

Schijnbaar mag je je naast een aanmelding geen aanmeldingen hebben op een andere meeting. Tot nu toe is het nog steeds zijn eerste meeting en ben ik daar volledig eerlijk in geweest.

Aangezien de sfeer erg gezellig is meld ik mij sowieso af en hoef ik niet op de reservelijst.
Ik wens jullie veel plezier op de meeting.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 14:56

Het enige wat ik hier over kwijt wil is: de regels van deze meeting waren duidelijk.

Deze discussie is nu ten einde en ik wil het er dan ook niet meer over hebben :) Laten we er een gezellige dag van maken!

Maxie: nu Rina zich af heeft gemeld, kom jij op de lijst, toch? (Uit nijn hoofd sta jij bovenaan op de reservelijst, excuus als dat niet waar is. Ik zit op mijn mobiel en terugbladeren gaat lastig.) Je zou dus mee kunnen, dan kun je het alsnog vrijhouden.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:21

jammer dat ik ook niet ben meegestemd ( heb via pb opgegeven) en dit zou dan mijn 1ste meeting zijn ..

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 21:07

Oei.. toch nog mensen vergeten.. maar volgens mij moet het geen probleem zijn als je alsnog mee gaat. Er zijn al 2 afmeldingen geweest. Dus fabienne schuift door naar boven.

Van Mariska heb ik deze hele meeting nog niets weer vernomen. Ik heb haar paard meegenomen in de stemmen omdat ze zich opgegeven had, maar ik weet alleen dat het een tinker is.. ik vind dat ze al een aantal keren had kunnen reageren, dus bij dezen ben jij (roosjenat) het negende model. Dit gezien er 10 fotografen zijn. Dan moet 5 modellen ook kunnen.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:15

bedoel je reserve of gwn gelijk model :P

f10j

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:14

Leuk dat ik toch nog mee kan!
Even een vraagje.
Zou het een mogelijkheid zijn dat ik mijn sulky ook mee neem? Is daar ruimte voor?
En zou ik mijn wedstrijd kleren dan ook aan kunnen doen? Zouden de fotografen dat eventueel leuk vinden?
Het gaat wat slechter met de gezondheid mijn oma en ze vroeg laatst of ik foto's had met mijn pony voor de wagen en ik in wedstrijd kleren 'met dat leuke hoedje op' en die heb ik helaas niet.
Ze wil heel graag foto's aan de muur daarvan.

hollyfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:31

Wat mij betreft moet dat mogelijk zijn als daar idd ruimte voor is. Want ik neem aan dat je dan foto's in actie in gedachten had ?
Is de rest het daarmee eens ?

NaaoommiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:32

Er zijn brede paden en op die plek komen regelmatig menners lang, maar er is geen veld waar je met de sulky rond kan rijden. Maar ik neem aan dat de fotografen er iets leuks van kunnen maken :)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 22:38

Daar is ruimte voor! Leuk.

Helaas heb ik 2 afmeldingen gehad van fotografen net. Kan gebeuren!

Echter: ik hoop dat de groep zo blijft, we hebben namelijk een leuke groep zo. Er kunnen natuurlijk dingen voorvallen, dat kan gebeuren. Maar, eem je verantwoordelijkheid. Het gebeurd bijna bij iedere meeting dat fotografen (en modellen trouwens ook) zich afmelden. Zo op het laatste moment en vaak met slappe excuses. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij ook wel eens opgeef voor meetings waarbin ik achteraf denk, oliebol, eigenlijk heb ik niet zoveel zin, heb ik het net wat drukker dan normaal oid. Maar ik vind niet dat je het dan kan maken, tegenover de groep, om af te zeggen. Men vraagt namelijk vrij van werk, zegt misschien een visite af etc.

Maar ik ga er niet vanuit dat jullie dat doen :D

Daarnaast: ik ben al sinds zondag ziek (een hele beste griep) en ik ben er nog niet helemaal weer bovenop, helaas. Ik ga dit weekend schema's maken. Maar ik heb nog van niemand een reactie op ochtend of middaggroep. Deze ontvang ik graag wel! En anders vul ik het zelf in.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 22:41

Citaat:
Fotografen:

1. SanneRocky - Sanne - SanneWichertjes Fotografie - Nikon D3100 met Nikor 50 mm 1.8 & Sigma 70 - 300m 4-5.6 - 2 jaren ervaring +-

2. Tigress - Marinda - Perfect Memory Photography - Canon EOS70D + Tamron 70-200 - 5 jaren ervaring - Geen speciale wensen, zou wel bijpassend tuig matchend met het ras ontzettend leuk vinden

4.Hollyfield - Ramona - http://www.hodafi-fotoexpositie.weebly.com - Nikon D3200 + Nikor 55-300 - 1 jaar ervaring - geen speciale wensen

5. Lisanne87 - Lisanne - Canon 7D 24-70 - 1 jaar ervaring - vrijheidsdressuur OVB

7. mignonne2403 - Mignonne - Nikon D3200 55-200 - ongeveer 1 jaar ervaring - http://mhwshots.weebly.com/

8. Goriginal - Jente - Nikon D90 85 mm f1.8 -- Canon EOS 70D 70-200 mm f2.8 - SITE (via pb)

9. Melanie - beginner - gaat mee als leerlinge. Ze zal bij iemand ingedeeld worden met een CANON. Is er iemand die dit liever niet heeft? Of juist zegt: ik begeleid haar wel!

10.RianneBerndt (via pb)
Reserve

11. -

NaaoommiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:50

Middag groep! Maar had ik gezegd toch? En anders was ik het vergeten te appen :')
Ivm als ik geen trailer kan regelen moet ik rijdend heen.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 23:04

middag(liefst met Mcfly)

f10j

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:56

Super leuk dat er ruimte voor is!
Ochtend of middag groep maakt mij niets uit. Plan me maar ergens in. :)

mcfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:13

Middag!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:01

ik wil graag in de ochtend :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 18:05

Volgens mij is er nog een plekje in de middag? Daar zou ik graag willen, dan kan ik 's morgens zijn staart nog even wassen haha. Als ik dat de avond van te voren doe, dan krijgt hij het nog voor elkaar om het witte gedeelte weer bruin te krijgen. Heel leuk dat we mee mogen :)

Echter is mijn vaste vervoer op dit moment thuis met een gebroken pols en kan ik haar dus niet vragen Caspian te vervoeren, ik ga op zoek naar vervoer!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 10:13

Kan iedereen hier in het topic even aangeven waar de voorkeur naar uit gaat? In de eerste of in de tweede groep. Mijn idee was om rond 10:00 uur te beginnen, voor iedereen geldt: 09:30 uur verzamelen (ochtendgroep). We zullen dan om 09:50 uur vertrekken (lopend! (5 minuutjes)) naar het heideveld, zodat we echt om 10:00 uur kunnen beginnen!

Graag aanvullen, dan kan ik kijken wat ik er mee doe.

Citaat:
Ochtendgroep
1. Betsie
2. Roosjenat
3. f10j
4.

Middaggroep
1. Naomi
2. Jorinda
3. Mfly (2 pony's)
4. Van

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:28

Vervoer is geregeld hoor :) Wij zijn van de partij. Ben nog wel benieuwd hoe laat de middaggroep er moet zijn en hoe lang het ongeveer gaat duren (of vooral mijn vervoerder is daarnaar benieuwd natuurlijk), maar wat ik van Sanne haar berichten begrijp is dat ze daarmee bezig is, dus dat wacht ik nog even af.

Komt er nog een overzichtje met de foto's van de modellen? Ik ben een nieuwsgierig aagje :D

NaaoommiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:12

Dit is mijn modelletje, ik hoop dat hij het nog op zn ijzers kan redden tot de 13e of dat hij al op nieuwe staat.
Foto is mobiel kwaliteit, hij is schimmel met veel appetjes. Ik twijfel of ik ga rijden voor de fotografen, hij kan zich erg druk maken om heen en weer te rijden. Hij heeft wel een erg mooie draf! Tolt (nog) niet

Afbeelding

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 11:51

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 12:33

Afbeelding

Wat vinden jullie van mijn kleurrijke schema :D