Tevens kan mijn zadel.bij haar in de auto!

Ik heb er zin in!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KylaLover schreef:Ik kom sowieso. Wil nog wat mooie foto's van m'n te koop staande lieverd.
Je kan altijd nog een oproepje doen of er last minute modellen zijn nog, evt via Facebook
Anoli schreef:KylaLover schreef:Ik kom sowieso. Wil nog wat mooie foto's van m'n te koop staande lieverd.
Je kan altijd nog een oproepje doen of er last minute modellen zijn nog, evt via Facebook
Feit is dat dit niet nodig zou moeten zijn... Natuurlijk kan er iets gebeuren waardoor je niet kan komen, maar mijn (en ik denk van alle fotografen die mee gaan) ervaring is dat mensen het niet zo nauw nemen met fotomeetings. Zich dus opgeven en toch op het allerlaatste moment afzeggen.
Nou wil ik niet zeggen dat dat hier ook zo is, maar voor de organisatie is het enorm frustrerend om keer op keer nog last minute op zoek te moeten naar modellen. Dat is dan ook de reden dat ik gestopt ben met het organiseren van fotomeetings. Het is dan ook de reden dat ik na deze nog 1 fotomeeting heb staan en daarna niet meer mee doe aan dit soort meetings.
Ik bedoel hier niemand persoonlijk mee, maar het is ontzettend jammer dat het zo gaat bij veel meetings.